خبرهای داغ:

جلسه قرارگاه صالحین ناحیه بسیج امام حسین(ع) برگزار شد

جلسه قرارگاه صالحین ناحیه بسیج امام حسین(ع) با حضور فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و فرماندهان حوزه های مقاومت در حسینیه ثارالله برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۷۲۵۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در جلسه قرارگاه صالحین ناحیه امام حسین(ع)، محمدعلی مختاران فرمانده ناحیه با تبریک مناسبت های اعیاد شعبانیه اظهار داشت: تلاش کنید در تمامی پایگاه ها طبق هماهنگی ها و مصوبات قبلی برنامه های بصیرتی و روشنگری را جهت افزایش بصیرت بسیجیان انجام دهید.

مختاران تاکید کرد: از ظرفیت هیئت منتظران و هیئت های مجلسی و اردوها و برنامه های متفاوتی که زیر نظر حوزه ها انجام می پذیرد جهت روشنگری و افزایش بصیرت بسیجیان و آحاد مردم استفاده شود.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام علی اعظم خدابنده لو مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ابراز داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری حداقل کاری که ما میتوانیم در سطح بسیج انجام دهیم آن است که هر حوزه مقاومت بسیج ناحیه یک برنامه در این خصوص داشته باشد و برنامه تجلیل از مربیان نمونه هم در برنامه ها در نظر گرفته شود.

وی افزود: پاسداشت مقام شامخ شهید مطهری و استفاده از آثار و کتب ارزشمند وی بهترین منبع و ماخذ برای ترویج و تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) و تفکرات انقلابی است که باید نسل جوان را با آثار برجا مانده از این فیلسوف و معلم بزرگ انقلاب آشنا نمود.

جلسه قرارگاه صالحین ناحیه بسیج امام حسین(ع) برگزار شدجلسه قرارگاه صالحین ناحیه بسیج امام حسین(ع) برگزار شدجلسه قرارگاه صالحین ناحیه بسیج امام حسین(ع) برگزار شد


ارسال نظرات
آخرین اخبار