خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

یک پاسدار باید علمدار امام زمان خود باشد

امام جمعه اسدآباد گفت: علمداری برای ولایت از نقاط برجسته شخصیت حضرت عباس (ع) بود و یک پاسدار باید علمدار امام زمان خود باشد.
کد خبر: ۸۸۵۷۶۰۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در جمع کارکنان و سربازان تیپ 32 انصارالحسین(ع) با تبریک اعیاد شعبانیه، ماه شعبان را فرصت اساسی برای عبودیت و پیوستن به دریای معارف الهی دانست و اظهار داشت: مناجات شعبانیه، از سرچشمه‌های اخلاق و عرفان الهی و دستورالعمل بندگی خدا و از نعمت‌های بزرگی است که همه ائمه اطهار(ع) آن را می‌خواندند.

وی در بیان عظمت امام حسین(ع) و امتیازات خاص ایشان در بین ائمه اطهار(ع) بیان داشت: زندگی سیدالشهدا(ع) پر از شگفتی و عجائب و کرامات است و این به دلیل امتیازات ویژه و خاصی است که در بین اهل بیت(ع) برخوردار است.

امام جمعه اسدآباد همچنین در بیان عظمت و شخصیت حضرت ابالفضل(ع) مهمترین ویژگی آن حضرت را عبدصالح بودن و وفاداری ایشان دانست و گفت: عبدصالح، صفت و لقب پیامبران الهی و نشان از اوج عبودیت دارد.

وی با اشاره به لازمه‌ها و شاخصه‌های پاسداری و وفاداری؛ حضرت عباس(ع) را الگوی پاسداران و سربازان ولایت خواند و افزود: از توقعات و لازمه های پاسداری انقلاب، ادب و وفاداری نسبت به ولایت و آمادگی برای جان فشانی در این راه است.

حسینی‌مجد بیان داشت: علمداری برای ولایت از نقاط برجسته شخصیت حضرت عباس (ع) بود و یک پاسدار باید علمدار امام زمان خود باشد.

وی رهبر معظم انقلاب را الگوی پاسداران برای علمداری امام زمان(عج) خواند و گفت: رهبر معظم انقلاب در دوران ریاست جمهوری حقیقتاً برای امام راحل علمداری کرد و در پست ریاست جمهوری با لباس بسیجی،هم در جبهه ها حضور داشت وهم در بین جامعه و خدمت به محرومان الگوی مدیریت انقلابی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار