خبرهای داغ:
ناحیه مانه و سملقان:

نشست بصیرتی به همت پایگاه مسلم بن عقیل حوزه بلال

نشست بصیرتی با حضور حجت الاسلام زحمتکش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جواد الائمه (ع)،مسئول امور روحانیون در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر آشخانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۸۵۲۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج  نشست بصیرتی با حضور حجت الاسلام زحمتکش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  سپاه حضرت جواد الائمه (ع)،مسئول امور روحانیون در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر آشخانه برگزار شد.

در این نشست ابتدا حجت الاسلام زحمتکش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه  گفت: خداوند سرنوشت انسانها را به خودش واگذار نموده که خودشان با انتخاب آن می توانند سرنوشت خود را انتخاب کنند که خوب و بد خودشان را انتخاب کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  سپاه حضرت جواد الائمه (ع) گفت خداوند باری تعالی به ما این نعمت را به ما عطا کرده است که در یک نظام اسلامی که نام آن جمهوری اسلامی است  زندگی می کنیم و این با لاترین نعمتی است که به ما عطا کرده است و قدردان و شکر گذار این نعمت با ارزش باشیم.

حجت الاسلام زحمتکش در ادامه گفت:مهم ترین انتخابات که در حال حاضرپیش رو داریم انتخابات ریاست جمهوری است که باید دقت بیشتری داشته باشیم  و همیشه چشم دشمنان اسلام به این انتخابات ما است .

وی درادامه افزود ما باید با شرکت در انتخابات به دشمنان خود نشان دهیم که هرگز از پای اعتقادمان به اسلام بر نمی گردیم وهمیشه طرفدار رهبری،ولایت خود ایستاده ایم.

حجت الاسلام زحمتکش در ادامه عنوان کرد امروزاز بین این شش نفر حق انتخاب یک نفر را داریم لذا باید در اینجا یک انتخاب درستی داشته باشیم،اما کدام یکی از این ها بیشتر می تواند به این نظام خدمت کند،باید پرس وجو کنیم و به مناظره ها دقت کنیم که کدامیک نسبت به انقلاب دلسوز تر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  سپاه حضرت جواد الائمه (ع) در ادامه به ویژگی رئیس جمهوراشاره کرد1- باید متدین ،متعد به اسلام وارزشهای اسلام باشد2-نسبت به ولایت فقیه مطیع باشد3- نوکری مردم و خادمی مردم را سر لوحه کار خود قرار دهد

4-رئیس جمهور باید تخصص و توانایی درکار خود داشته باشد و مدیر و مدبر باشد و نیازهای جامعه را بشناسد و برای جامعه برنامه داشته باشد وچشمش به توانایی ها و ظرفیت داخلی کشورباشد و نگاهش به بیرون نباشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها