خبرهای داغ:
با امضاء طومار

اعلام انزجار مردم شهرستان شاهرود از سند ۲۰۳۰

جمعی از مردم شهرستان شاهرود اعم از بازاریان،کسبه، بانوان،دانشجویان و دانش آموزان در حرکتی خود جوش با امضای طوماری انزجار خود را از آنچه استثمار سند ۲۰۳۰ بر نظام آموزشی کشور دانستند، اعلام کردند.
کد خبر: ۸۸۵۸۸۴۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جمعی از مردم شهرستان شاهرود اعم از بازاریان،کسبه، بانوان،دانشجویان و دانش آموزان در حرکتی خود جوش با امضای طوماری که در جوار میعادگاه نمازجمعه و بازار این شهر قرار داشت، انزجار خود را از سند ۲۰۳۰ که تحمیل مدل نظام آموزشی غربی است، اعلام کردند.

در متن این بیانیه خطاب به مدیران آموزش و پرورش کشور آمده است: ( ما مردم و بازاریان شاهرودی اعلام انزجار خود را به پذیرش سند موسوم به ۲۰۳۰یونسکو توسط وزراتین علوم و آموزش و پرورش، به استحضار رسانده و پیرو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ هفدهم اردیبهشت ماه۹۶، که در جمع معلمان فرمودند «اینکه برویم سندی را بی سرو صدا امضا کنیم و بعد بی سرو صدا آن را اجرا کنیم مطلقا مجاز نیست و من از شورای عالی انقلاب فرهنگی گله مندم باید مراقبت می کردند و نباید می گذاشتند کار به جایی بکشد که ما جلوی آن را بگیریم اینجا جمهوری اسلامی است» با این سند مخالفت می کنیم... مردم شهید پرور شاهرود از نهاد مقدس آموزش و پرورش انتظار دارند نونهالان این مرز و بوم را با فرهنگ ناب اسلام محمدی (ص) و اصول و فروع شریعت مقدس اسلام و شیعه اثنی عشری پرورانده و آنها را تحویل آینده این جامعه مهدوی دهد، آموزش مسائل جنسی به اطفال نابالغ عین کاپیتولاسیون فرهنگ و ننگ جامعه اسلامی است. قطعاً زمان پنهانکاری و دروغ پردازی های عصر حجری در فضای سیاسی و اجتماعی گذشته و در عصر ارتباطات پنهانکاری هایی از این دست اهانت به ملت مسلمان محسوب می شود لذا خواهشمندیم مراتب را طی مراحل قانونی به مقامات مسئول منتقل کرده و پاسخ به به محضر مردم ارائه دهند.)

ارسال نظرات
پر بیننده ها