خبرهای داغ:
امام جمعه بندرگز؛

دموکراسی غربی در تبلیغات کاندیداها بروز کرده است

امام جمعه بندرگز گفت: امام جمعه بندرگز گفت: متأسفانه در ایام انتخابات به‎جای اینکه شاهد مردم سالاری دینی باشیم در فضای غالب انتخابات به‎ویژه تبلیغات کاندیداها دموکراسی غربی ظهور و بروز پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۸۵۸۸۹۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت‎الاسلام سیدابوالفضل حسینی ضمن تبریک میلاد امام عصر (عج) و با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: از حضرت مهدی (عج) سوال شد که در زمان غیبت که شیعیان به شما دسترسی ندارد و از نعمت حضور شما محروم هستند مردم برای رفع شبهات و پاسخ به سوالات به چه کسی مراجعه کنند؟ که امام عصر (عج) فرمودند در دوران غیبت به راویان حدیث که آنها حجت من و من حجت خدا برای شما هستم، مراجعه کنید.
وی با بیان اینکه منظور از راویان حدیث در این روایت مرجعیت است، گفت: مرجعیت در طول دوران غیبت در حوادث مختلف با صدور فتوی مانع نفوذ دشمنان شدند که عهدنامه تنباکو یکی از موراد نفوذ دشمن بوده است که با فتوی مرجعیت آیت‎الله میرزای شیرازی لغو شد و به این شکل استعمار اقتصادی انگلیس ناکام ماند.
امام جمعه بندرگز ادامه داد: کاپیتولاسیون از دیگر ترفندهای دشمن بوده که این استعمار فرهنگی آمریکا در ایران با فرمان امام خمينى(ره) مبنی بر اینکه: «نوكرى آمريكا به‌خاطر ارزانى اجناس؟! هرگز»در 25 اردیبهشت‎ماه سال 1358 لغو شد.
حسینی با بیان اینکه هفته گذشته شاهد لغو سند خفت‎بار 2030 سازمان جهانی یونسکو توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی و  مرجع عالیقدر جهان اسلام بوده‎ایم، اذعان کرد: امضاء سند 2030 در آموزش و پرورش طی دو سال گذشته و به طور مخفیانه انجام شده به طوری که حتی شورای انقلاب فرهنگی و دفتر مقام معظم رهبری هم مطلع نشدند.
وی با اشاره به بندها و مفاد سند 2030، تشریح کرد: الزامی شدن آموزش مسائل جنسی از سن چهار سالگی برای همه، نام بردن از هم‎جنس‎بازان به‎عنوان قشرآسیب‎پذیر و حمایت از آنها، عدم اجازه طرح مطالب مرتبط با هر دین به‎ویژه دین اسلام در کتب درسی مدارس و دانشگاه‎ها، حذف بسیج دانش‎آموزی و دانشجویی، جلوگیری از آموزش جوانان دانشگاهی درباره مسائل هسته‌ای، موشکی و هوا فضا، نام بردن از تنظیم خانواده به‎عنوان یک امر اجباری و سفارش و تأیید سقط جنین از جمله بندهای سند خفت‎بار 2030 است.
امام جمعه بندرگز مطرح کرد: نکته جالب در سند 2030 این است که ما ملزم به امضاء این سند نبودیم اما ابتدا آقای روحانی، سپس وزیر آموزش و پرورش کشور و در نهایت آقای جهانگیری آن را بدون اطلاع‎رسانی به رهبر معظم انقلاب، مسؤولان و مردم  در دو سال گذشته امضاء کردند که به گفته آقایان در 30 کارگروه علمی در آموزش و پرورش به طور خصوصی مطرح و چند ماه اخیر اجرایی شده است و طبق گفته کارشناسان از محل اجرای آن  درآمد کسب کرده‎اند.
حسینی با بیان اینکه نکته جالب‎تر در سند 2030 آن است که ما تقریبا نخستین کشور جهان بودیم که این سند را امضاء کردیم، بیان کرد: در یکی از مفاد سند 2030 ذکر شده است که کشورها حق اجرایی نکردن همه یا برخی مفاد سند را ندارند طوریکه چند کشوری که بعد از ما آن را امضا کردند بارها مورد خطاب قرار گرفتند و تهدید شدند، در واقع همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند در صورتی که بعد از امضای سند 2030، آن را کنار بگذاریم و یا قرارداد را عملی نکنیم در نهادهای حقوق بشری محکوم خواهیم شد.
وی ادامه داد: در واقع دشمن از این مسأله به‎عنوان بهانه جدید برای فشار بر کشور و مردم استفاده می‎کند و متاسفانه شاهد تصویب تحریم‎های حقوق بشری جدید از طرف دشمن بر ملت مظلوم ایران خواهیم بود.
امام جمعه بندرگز با اشاره به دو انتخابات پیش‎رو، ابراز کرد: متاسفانه در ایام انتخابات به‎جای اینکه شاهد مردم سالاری دینی باشیم در فضای غالب انتخابات به‎ویژه تبلیغات کاندیداها دموکراسی غربی ظهور و بروز دارد.
حسینی با بیان اینکه وعده‌هاى دروغ و غير واقعى‌، افترا، توهين و تخريب،  يأس آفرينى؛ غلو و افراط‎گويى‌ نمادهای دموکراسی غربی است، با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه انتخابات، مظهر «حماسه‌ سياسى» است؛ مظهر اقتدار نظام اسلامى است؛ مظهر آبروى نظام است. مظهر مردم سالاری دینی است، اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی  وقتی وارد میدان می‎شوند که به عنوان داور مسابقات خطایی صورت گرفته باشد و این نکته‎ای است که کاندیداها باید به آن توجه کنند.
وی به فرامین رهبر معظم انقلاب در جمع پاسداران اشاره کرد و گفت: معظم‎له در این دیدار با سخنانی طوفانی به نامزدهای انتخاباتی هشدار دادند که در حرف‎ها و شعارها و با خطای تشخیص خود گسل‎های اعتقادی، جغرافیایی، قومی و ... را تحریک نکنند و فرمودند اگر کسی علیه امنیت کشور قیام کند حتماً سیلی سختی خواهد خورد.
امام جمعه بندرگز با تأکید بر اینکه تکلیف نامزدها و طرفداران آنها روشن است، تأکید کرد: کاندیداها علاوه‎بر اینکه خود باید از حرف و عمل و شعارشان مراقبت کنند بلکه باید نسبت به هر تحرکی که موجب به خطر افتادن امنیت کشور می‎شود اعلام برائت کنند.
حسینی متذکر شد: به نظر می‎رسد ملاک جدید عملکرد هر نامزدی را باید با تذکر دیروز رهبر معظم انقلاب مورد سنجش قرار داد.
وی تاکید کرد: همه ما باید توجه کنیم که شرايط داخلى به‌ويژه مسائل مربوط به انتخابات موجب غافل شدن ما از مسائل منطقه و جهان اسلام به‎ويژه نقشه‌ها و توطئه‌هاى سران استكبار و در رأس آنها آمريكاى جهانخوار و رژیم غاصب صهیونیستی و عوامل منطقه‎ای آنها نشود.
امام جمعه بندرگز با بیان اینکه براساس شنیده‎ها به نظر می‎رسد رئيس جمهورى آمريكا نخستین سفر خارجى خود را با اهدافى مرموز و شوم به عربستان سعودى اختصاص داده است، تصریح کرد: قطعاً ملاحظاتى در این مورد وجود دارد كه نبايد از نظر ملت بزرگ ما و مسؤولان امر دور بماند.
حسینی با بیان اینکه تشديد القائات ايران‎هراسى و شيعه‌هراسى و در نهايت اسلام‌ستيزى، مهم‌ترين هدف شومى است كه سياستهاى منطقه‌اى جبهه استكبار با محوريت آمريكا دنبال می‎کنند، بیان کرد: صحنه‎گردان اصلى رژیم صهیونیستی و صهيونيستهايى هستند كه از پيشروى‌هاى جبهه مقاومت و ناكامی آنان در گستراندن دامنه آتش فتنه داعش و تكفير، سخت عصبانى و نسبت به آينده خود نگران هستند.
وی با بیان اینکه احساس مى‌شود، آمريكا به‌دنبال ايجاد ائتلافى ديگر در مقابله با جبهه مقاومت به‌ويژه ايران اسلامى است، تاکید کرد: تنها راه مأيوس كردن و خنثى‌سازى توطئه‌هاى آنها اكسير وحدت جهان اسلام و ملت بزرگ ايران همراه با هوشمندى و مقاومت و مجاهدت است كه عزت و اقتدار ايران اسلامى و ديگر ملتهاى مسلمان را به‌دنبال داشته است.
حسینی با اشاره به آیه 102 سوره نساء، افزود:  همانطور که در این آیه از قرآن کریم اشاره شده است قطعاً كمترين انفعال و يا غفلتى باعث پيشروى جبهه استكبار و رسيدن آنان به اهداف شومشان خواهد بود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها