خبرهای داغ:
امام جمعه خضری دشت بیاض:

سند 2030 استفاده از ابزار فرهنگی برای نفوذ است

امام جمعه خضری دشت بیاض گفت: دولت آمریکا همه ابزار و امکانات را برای نفوذ به کار گرفته که ابزار فرهنگی یکی از آنها است به طور نمونه سند 2030 راجع به آموزش و پرورش و دانشگاه‌های ایران یکی از راه‌های استفاده از ابزار فرهنگی برای نفوذ است.
کد خبر: ۸۸۵۹۲۷۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین مدنی با تبریک نیمه شعبان و سالروز ولادت باسعادت عالم امکان حضرت امام زمان (عج) و روز جهانی مستضعفین اظهارداشت: امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف دارای یک زندگی منحصر به فردی است که به خواست و مشیت الهی در غیبت کبری به سر می برند اما جهان از وجود امام بزرگوار همچون خورشیدی از پشت ابرها بهره می گیرد.

امام جمعه خضری دشت بیاض افزود: امام عصر (عج) بر امور مسلمین نظارت دارد و امور را به واسطه نواب عام خود مدیریت می‌کند.

وی با اشاره به سیاست‌های آمریکا علیه ایران و محکوم کردن امضا سند 2030 اظهار داشت:مهار انقلاب، تغییر رفتار مردم و مسئولان برای اینکه انقلابی عمل نکنند وتغییر ساختار نظام و حکومت سه ایده‌ای است که آمریکا برای انجام سیاست‌های خود علیه ایران دارد.

امام جمعه خضری تاکید کرد: باید مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی به این موضوع وارد شوند و مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگیاجازه ندهند این سند که معروف شده به سند ۲۰۳۰ در جامعه ما عملیاتی بشود، چراکه ما ملتی زنده، عاقل، بالغ و باشعور هستیم و سند تحول هم تهیه کردیم همان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را اجرا کنید.

مدنی با بیان اینکه بهترین راه برای رسیدن به این هدف نفوذ است، گفت: دولت آمریکا همه ابزار و امکانات را برای نفوذ به کار گرفته که ابزار فرهنگی یکی از آنها است به طور نمونه سند 2030 راجع به آموزش و پرورش و دانشگاه‌های ایران یکی از راه‌های استفاده از ابزار فرهنگی برای نفوذ است.

وی نیز به انتخابات پیش رو اشاره کرد وگفت: دشمن بدنبال سه برنامه مهم از جمله برنامه کوتاه مدت، تغییر سیستم کشور ایران و القاء ناتوانی در اداره کشور را در نظام اسلام دنبال می کند که باید با وحدت، همدلی وانتخاب اصلح و برنامه های دقیق دشمن را نا امید کنیم .
ارسال نظرات
پر بیننده ها