خبرهای داغ:
به همت حوزه حضرت نرجس(س):

نشست بصیرتی وروشنگری هیئت عاشقان ولایت برگزار شد

به همت حوزه حضرت نرجس(س) ناحیه امام حسن مجتبی(ع) نشست بصیرتی وروشنگری هیئت عاشقان ولایت در حسینیه ثارالله ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۰۷۲۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این نشست محمد حسین کشکولی هادی سیاسی ابراز داشت: نگاه به انتخابات باید یک نگاه متفاوت باشد. بزرگترین اشتباهی که در شرایط کنونی وجود دارد این است که ما منتظر یک ناجی هستیم که پیدا شود و تمام مشکلات را حل نماید. ودر نظام فعلی ما به دنبال رئیس جمهوری هستیم که بتواند تمام مشکلات ما را حل کند و همین نگاه باعث شده است که عده ای خود را از حضور در انتخابات کنار بکشند و در انتخابات شرکت نکنند. که این نگاه باعث ضربه زدن به انقلاب اسلامی و امید دادن به دشمنان خواهد شد.

وی افزود: ما باید نگاه توحیدی به انتخابات داشته باشیم که این امررا با مسائل سیاسی و شبهات نمی توان پاسخ داد. پس در پای صندوق های رأی به کاندیدایی رأی دهید که ولایتمدار، حامی حقوق محرومین ومستضعفان باشد.

وی خطاب به خواهران بسیجی بیان داشت: شما خواهران بسیجی نقش مهمی را در زندگی ایفا می کنید شما در خانه هایتان با بصیرافزایی و آگاه سازی افراد خانواده می توانید جامعه را به سمت آن هدفی که می خواهید هدایت نمایید.

ارسال نظرات