خبرهای داغ:
امام جمعه بندر ترکمن؛

با انتخاب فرد اصلح نمی‌گذاریم مملکت به دست نااهلان بیافتد

امام جمعه بندر ترکمن گفت: با انتخاب فرد اصلح در دهان آمریکا خواهیم زد و نمی‌گذاریم مملکت به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد.
کد خبر: ۸۸۶۱۲۶۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت‎الاسلام "محمدصالح منصوری "پیش از ظهرامروز در اجتماع بزرگ "اقشار، شور انقلابی، بصیرت مردمی" که در شبستان امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزارشد، اظهار کرد: همه باید در انتخاب فرد اصلح دقت کنیم و فردی را انتخاب کنیم که اصول را برفروع مقدم شمارد .

وی افزود: با بیان اینکه امام راحل فرمودند نگذارید کشور به دست نااهلان بیفتد، افزود: هرکس بخواهد خلاف امنیت کشور عمل کند سیلی خواهد خورد.

به گفته امام‌جمعه بندرترکمن برخی می گویند کسانی می‌توانند این مملکت را به پیشرفت برسانند که دکترای اقتصاد داشته باشند اما این گفته ها دروغ است مگر حضرت یوسف (ع) دکترای اقتصاد داشت و یا شهید رجایی دارای دکتری اقتصاد بود؟ بنابراین باید فردی را انتخاب کنیم که درد مردم را بفهمد نه اینکه در دلشان برای سرمایه‌داران و نجومی‌بگیران بتپد.

منصوری با بیان اینکه کاندیدای اصلح کسی است که دشمن ستیزو استکبار ستیز باشد، گفت: با انتخاب فرد اصلح در دهان آمریکا خواهیم زد و دیگران را به حضور پای صندوق‌های رای دعوت کنیم و در گام بعدی انتخاب اصلح را مدنظر داشته باشیم.

وی افزود: کسی را انتخاب کنید که درد فقرا را بفهمد، ضد اشرافی‌گری عمل کند و به دنبال کاسبی نباشد و پیروی از کفر نورزد.

امام‌جمعه بندرترکمن بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: 38 سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و مردم از مسوولان گله دارند و حق نیز با مردم است ولی مردم در روز 29 اردیبهشت ماه جاری پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد و امام راحل در این خصوص می‌فرماید« ما آمریکا را زیر پا له می‌کنیم».

منصوری در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه شخصی فاسق را برای سخنرانی به گرگان دعوت می کنند، افزود: خانواده های شهدا فرزندان خود را برای امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) فدا کردند و با مخالفت خود از سخنرانی آن و تکرار سخنان لیبرال های غربی در استان جلوگیری کردند.

وی اذعان کرد: عده‌ای قصه تلخ برجام را مطرح می‌کنند و می‌گویند برجام توانسته است سایه جنگ را از سر ما بردارد اینها واقعیت ندارد و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری« حضور مردم در 38 سال بود که توانست سایه جنگ را از سر ما بردارد».

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها