خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات ناحیه امام حسین(ع)؛

حضور پرشور و یکپارچه مردم در انتخابات دشمنان را مایوس می کند

معاون روابط عمومی و تبلیغات ناحیه امام حسین(ع) گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب خلق حماسه بی بدیل است و دشمنان نظام و انقلاب را بیش از پیش مایوس می کند.
کد خبر: ۸۸۶۱۴۲۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

حضور پرشور و یکپارچه مردم در انتخابات دشمنان را مایوس می کند////لطفا عکس رو بذارید توی نمایه اصلی.

سید حسن حسینی نوده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به رهنمودهای مقام عظمای ولایت مبنی بر اینکه "آنچه در انتخابات بسیار مهم است، حضور عمومی مردم است، همه باید در انتخابات شرکت کنند، این یک وظیفه ملی است" اظهار داشت: حضور حداکثری مردم از تمامی اقشار، گروه ها و سلایق مختلف در صحنه های همچون انتخابات موجب ناامیدی دشمنان و تقویت بنیان نظام و انقلاب خواهد شد.

وی افزود: انتخابات از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برپایه مردم سالاری دینی بوده و با اراده مردم بوده که مسئولین با رای مردم، انتخاب شده اند و هیچ کشوری در دنیا تاکنون انتخاباتی به این صورت آزاد نداشته است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات ناحیه امام حسین(ع) با بیان آنکه غرب و در راس آن آمریکا و شبکه های رسانه ای آن ها چشم امید به انتخابات ما دوخته و از قبل نیز برای موضوع هزینه کرده اند تا به نفع خود استفاده کنند ابراز داشت: مقام معظم رهبری فرموده اند " یکی از شاخصه های مهم پیروزی ملت ایران، انتخابات است " بنابراین مردم ما همیشه در صحنه بوده و پیروز میدان خواهند بود ومشت محکمی بردهان یاوه گویان و بدخواهان این نظام و انقلاب خواهند زد.

حسینی نوده گفت: در صفحه 68 جلد اول کتاب اصول کافی آمده است: شخصی از امام صادق پرسید بین دو حاکم در تردیدم چه کنم؟؟ امام فرمودند: " عادل، صادق، فقیه و باتقواترین را انتخاب کن " شخص گفت اگر به تشخیص نرسیدم چه کنم امام فرمودند: " ببین افراد متدین به کدام مایلند؟؟" آن شخص گفت اگر نفهمیدم؟؟ امام فرمودند: " بنگر مخالفان آیین ما کدام را بیشتر می پسندند او را کنار بگذار و ببین کدام یک بیشتر آن ها را خشمگین می کند. اورا برگزین. "

وی بر اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در موضوعات مختلف از جمله( اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال) توسط قوای سه گانه بخصوص دولت تاکید کرد و اظهار داشت: نباید در حد شعار و حرف، به کارها بسنده کرد بلکه باید در عمل موضوعاتی را که دغدغه مقام معظم رهبری است اجرایی نمود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات ناحیه بسیج امام حسین(ع) در پایان با انتقاد از سند2030 و اجرای بی سروصدای آن اظهار داشت: جوانان غیور ما برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی همیشه از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون نقش آفرینی کردند و نخواهند گذاشت با عناوینی مانند دگرگون ساختن جهان و اقتباس از فرهنگ غربی فساد و بی بند و باری و ازهم پاشیدگی خانواده ها در مملکت اسلامی رواج یابد.

ارسال نظرات