کودکان اراکی شور انتخاباتی را به تصویر کشیدند

به همت پایگاه مقاومت بسیج معصومیه 7 حوزه مقاومت کوثر3 مسابقه نقاشی برای کودکان 7 الی 12 ساله برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۱۴۷۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به همت پایگاه مقاومت بسیج معصومیه 7 حوزه مقاومت کوثر3 مسابقه نقاشی برای کودکان 7 الی 12 ساله برگزار شد.

نجف آبادی مسئول حلقه صالحین کودکان پایگاه مقاومت بسیج معصومیه 7 درخصوص اهمیت و جایگاه انتخابات به عنوان یک حماسه سیاسی گفت: با توجه به اهمیت انتخابات و نقش سازنده آن در آینده کشور لازم است تمامی آحاد جامعه با این مهم آشنا شده و در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشند.

وی افزود: برگزاری این مسابقه در بین کودکان با همین هدف برگزار شد که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی خانواده‌ها رو به رو شد.

این بسیجی فعال تصریح کرد: چنانچه کودکان از سنین پائین، لزوم مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه را درک کند، در سنین بزرگسالی حضوری پررنگ‌تر در عرصه جامعه خواهند داشت.

نجف آبادی با بیان اینکه استقرار یک نظام مردمی مبتنی بر مردم سالاری دینی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی منافع دشمنان را مورد تهدید قرار داده است، گفت: دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر روز دست به توطئه و ترفند می‌زند که برای خنثی کردن این توطئه‌ها، مشارکت در انتخابات یک ابزار کارآمد و موثر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ملت فهیم و انقلابی ایران برای صیانت از کشور و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و استمرار اهداف امام خمینی(ره) و حفاظت از ارزش‌ها و رشد و تعالی کشور با حضور خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر عظمت خود را به جهانیان ثابت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات