خبرهای داغ:
فرماندار گالیکش؛

انتخابات آبرو و از شاخص‌های رشد ملی است

فرماندار گالیکش گفت: ملت ما در طول قریب به 40 سال از انقلاب اسلامی با حضور حداکثری خودشان در پای صندوق‌های رأی دشمنان را ناامید کردند.
کد خبر: ۸۸۶۱۵۸۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان؛ حسن خسروی در جلسه شورا اداری شهرستان گالیکش که در محل سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه پیام نور واحد گالیکش برگزار شد گفت: رستگاری واقعی در خدمت به مردم است و ما باید یقین بدانیم که خدمت به مردم بزرگ‌ترین افتخار است.

وی افزود: در آستانه انتخابات 29 اردیبهشت هستیم. استدعا دارم که عزیزان موضوع انتخابات را در سرلوحه همه کارهایشان قرار دهند.

خسروی ضمن تأکید بر تلاش در راستای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر انتخابات اظهار داشت: همه ما وظیفه‌داریم تا در جهت اتفاق افتادن حضور حداکثری که از خواسته‌های مؤکد رهبری معظم انقلاب است تلاش کنیم.

فرماندار گالیکش تصریح کرد: ملت ما در طول قریب به 40 سال از انقلاب اسلامی با حضور حداکثری خودشان در پای صندوق‌های رأی دشمنان را ناامید کردند.

خسروی تأکید کرد: انقلاب اسلامی یک تجربه جدیدی در دنیا ارائه کرد و آن نظام مردم‌سالاری دینی است. هرچند استکبار جهانی و بعضی کشورها درصدد بودند که این تجربه موفق نباشد ولی نظام مردم‌سالاری دینی موفق شد و به همین دلیل دشمنی زیادی طی این سال‌ها برای ما به وجود آمد. جنگ تحمیلی، خرابکاری و ترور توسط گروه‌های معاند و ضدانقلاب و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی از نمونه‌های باری این دشمنی‌هاست.

وی ادامه داد: در حال حاضر چون تلاش این گروه‌ها و اربابانشان در داخل کشور به‌جایی نمی‌رسد خودشان را در کشورهای همسایه متمرکز کرده‌اند و در مناطقی که همسایگان ما هستند تشنج، اختلاف، جنگ و درگیری درست کرده‌اند تا به یک نحوی بتوانند به ما ضربه بزنند که خوشبختانه با حضور و پشتیبانی مردم آن‌ها هیچ موفقیتی به دست نیاورده‌اند بلکه نظام ما روزبه‌روز قویی‌تر از گذشته شده است.

فرماندار گالیکش افزود: در دنیا با انتخابات است که به‌طور دقیق نشان می‌دهیم مردم چقدر درصحنه حضور دارند. همه ما موظف هستیم در مجموعه خودمان تلاش کنیم و در جهت تحقق حداکثری گزارش داشته باشیم. باید در حوزه عملکرد خودمان و گروه‌هایی که با آن‌ها سروکار داریم و مخاطبین گزارش عملکرد داشته باشیم.

به گفته خسروی انتخابات آبروی ملی و یکی از شاخص‌های رشد ملی است. شورونشاط به وجود نمی‌آید مگر اینکه رئیس‌جمهور با یک پشتوانه رأی بالایی انتخاب شود. اگر رئیس‌جمهور پشتوانه رأی بالایی داشته باشد قدرت چانه‌زنی و مقاومت وی در برابر استکبار جهانی و در مجامع و جلسات بین‌المللی بالاتر می‌رود.

وی اظهار داشت: همه تلاش ما این است که فقط ملاک ما بر قانون باشد و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری حق‌الناس رعایت شود. ما شرعاً و قانونان حافظ رأی مردم خواهیم بود و حق‌الناس را رعایت خواهیم کرد.

فرماندار گالیکش گفت: حامیان نامزدهای مختلف نسبت به رعایت اخلاق و شئونات اسلامی پای بند باشند تا بتوانیم با یک عزم ملی انتخابات سالمی را برگزار کنیم تا این نشاطی را که در جامعه وجود دارد همچنان پایدار باشد و صدمه‌ای نبیند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها