خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبد کاووس ؛

تک تک ایرانی‌ها برای تعیین سرنوشت خود باید پای صندوق‌های رای بیایند / دشمن همواره سعی کرده است برای تضعیف نظام و به سخره کشیدن کارکردهای انقلاب سم پاشی کند

علی لشکر بلوکی گفت : دشمن همواره سعی کرده است برای تضعیف نظام و به سخره کشیدن کارکردهای انقلاب سم پاشی کند و اینجاست که اگر ما بدون هوشمندی و با بیان اظهار نظر غیرکارشناسی و احساسی حرکت کنیم عملا آب در آسیاب دشمن ریخته‌ایم.
کد خبر: ۸۸۶۱۷۸۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گنبدکاووس، علی لشکربلوکی پس از آنکه رای خودرا به صندوق انداخت در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت : حضور پرشور مردم در انتخابات و افزایش میزان مشارکت می‌تواند موجب اقتدار نظام اسلامی شود و مردم ما همیشه ثابت کرده‌اند در مسیر افتخارآفرینی و وفاداری نسبت به انقلاب سنگ تمام خواهند گذاشت.

وی افزود : همه مردم به عنوان یک ایرانی و شهروند و به دور از تعلقات سیاسی و جناحی وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم تا دشمنان را از هر گونه فتنه‌گری نسبت به کشور مایوس کنیم.

لشکربلوکی ادامه داد: علاوه بر حضور در انتخابات باید سایرین را هم برای حضور تشویق کنیم تک تک ایرانی‌ها برای تعیین سرنوشت خود باید پای صندوق‌های رای بیایند تا در فرایند انتخاب خادم خود در مسند ریاست جمهوری بهترین تصمیم را بگیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس با اشاره به حضور مردم در صندوق‌های رای از همان ساعات ابتدایی صبح ، اضافه کرد: طبق بررسی‌ اولیه حضور مردم از ابتدای صبح تا به این لحظه بسیار خوب بوده و بیانگر حضور حداکثری است و امیدواریم این موج پرخروش هرچه بیشتر پررنگ شود.

وی در توصیه به کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، گفت: به طور قطع دشمنان ما و برخی فرصت طلبان داخلی رفتار کاندیداها را رصد کرده و به ویژه در موضوع انتخابات ریاست جمهوری منتظر ایجاد جرقه‌ای هستند تا کشور با به سمت تنش ببرند بنابراین از نامزدهای انتخاباتی می‌خواهیم خویشتن‌دار بوده و به اصل قانون اساسی رجوع کنند.

 لشکربلوکی افزود : دشمن همواره سعی کرده است برای تضعیف نظام و به سخره کشیدن کارکردهای انقلاب سم پاشی کند و اینجاست که اگر ما بدون هوشمندی و با بیان اظهار نظر غیرکارشناسی و احساسی حرکت کنیم عملا آب در آسیاب دشمن ریخته‌ایم.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس در پایان با اشاره یه اینکه دشمنان ما از ابتدای انقلاب تاکنون نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود برای مقابله با نظام برسند، تاکید کرد: مردم ما همواره با همین بصیرت که از اول انقلاب آن‌را به همراه داشته‌اند، محکم و استوار منویات رهبر معظم انقلاب را نصب‌العین قرار داده و بدنبال محقق کردن آن هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها