خبرهای داغ:
رییس ستاد انتخابات استان گلستان خبر داد :

مدارس استان گلستان فردا تعطیل است / زمان انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت 20 تمدید شد.

رییس ستاد انتخابات استان گلستان گفت : تا به کنون مشکلی در فرایند انتخابات استان گلستان به وجود نیامده است و همچنین مدارس استان گلستان فردا شنبه تعطیل می باشد.
کد خبر: ۸۸۶۱۸۰۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج علی اصغر طهماسبی با حضور در ستاد انتخابات کشور گفت : تا به کنون مشکلی در فرایند انتخابات استان گلستان به وجود نیامده است.
 
وی افزود: نکته دوم اینکه برخی از تخلفات که شما و همکارانتان و دوستان خبرنگار شاید به آنها اشاره کنند است که بعضا 200 یا 300 متری شعب محل اخذ رای افرادی حضور دارند که تبلیغ شخص خاصی میکنند یا کارت هایی را به دست مردم عزیزمان میرسانند اما داخل شعب به هیچ عنوان شخصی و هیچ احدی نمیتواند تخلف انتخاباتی داشته باشد.
 
طهماسبی در ادامه با بیان اینکه ما بیرون شعبه را نمیتوانیم مدیریت کنیم گفت: تا آنجا که از دستمان بر می آید به نیروهای انتظامی و نظامی گفته ایم و توصیه کرده ایم که از تخلفات احتمالی پیشگیری نمایند چون این حرکت از جهت اجرا حرکتی مزموم و زشت است و هیچگاه از نظر دستگاه های نظارتی و اجرایی و فرمانداری ها قابل پذیرش نیست اما تمام تلاشمان را جهت برخورد با متخلفین انجام میدهیم.
 
رییس ستاد انتخاباتی استان گفت : تا الان هیچ اعتراضی در ستاد انتخابات استان هم از سوی فرمانداری ها و هم بخشداری ها نداشته ایم و اگر کسی اعتراضی هم داشته باشد میتواند با شماره ای که معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری که قبلا از طریق رسانه ی ملی استان اعلام کرده است اعلام نمایند و اگر بخواهند به استانداری اعلام کنند با شماره30-32480029 تماس بگیرند.
 
وی در خصوص تعطیلی مدارس برای روز شنبه گفت:با هماهنگی که با آموزش و پرورش استان بعمل آمد مقرر شد فردا مدارس استان گلستان تعطیل باشد.
 
طهماسبی با بیان اینکه تمدید زمان انتخابات برعهده ی وزارت کشور است تصریح کرد: طبق قانون برگزاری انتخابات حتما باید در روز جمعه یا روز تعطیل به مدت 10 ساعت برگزار شود که نحوه ی لحاظ کردن آن از 8 صبح تا 6 بعد از ظهر است ، اما بعد از 10 ساعت وزیر محترم کشور به فراخور انتخابات و حضور مردم میتواند تمدید کند و این تمدید ادامه دارد و هم اکنون وزیر کشور اطلاعیه ای را صادر کردند که انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت 20 و انتخابات شوراها تا ساعت 19 تمدید شد.
 
رییس ستاد انتخابات کشور درخصوص صندوق های الکترونیکی و زمان اعلام نتایج 4 شهری که از این صندوق ها استفاده میکنند گفت: به محض اینکه انتخابات در هر ساعتی تمام شد و به محض صورتجلسه شدن اتمام آن نتیجه ی انتخابات 4 شهر الکترونیکی را یک ساعت بعد اعلام خواهیم کرد.
 
وی در پایان به مشکلات صندوق های الکترونیکی هم اشاره کرد و افزود: بعضا دستگاه احراز هویت آن که شماره ی ملی شخص را چک میکند 40 ثانیه طول میکشد و بخودی خود افراد پشت سر کمی معطل میشوند که این مشکل در انتخابات به صورت دستی وجود ندارد و به سرعت صورت میگیرد.
 
 انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها