رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی:

تمام مدارس استان مرکزی فردا تعطیل است/تعداد رأی دهندگان در استان از مرز 50 درصد گذشت

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: بیش از 50 درصد از واجدین شرایط شرکت در انتخابات این استان تاکنون آرای خود را به صندوق‌ها انداخته‌اند.
کد خبر: ۸۸۶۱۸۱۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ساعت 8 صبح امروز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد.

بر اساس اعلام مسئولان ستاد انتخابات استان مرکزی یک میلیون و 53 هزار و 956 نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 23 هزار و 69 نفر رای اولی هستند. که با حضور در یک‌هزار و 70 شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و 1420 شعبه اخذ رای برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آرای خود را به صندوق می‌اندازند.

براساس اعلام رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با توجه به طولانی بودن روند شمارش آرا در مدارسی که شعب اخذ رای هستند و همچنین مشارکت گسترده فرهنگیان، مدیران و معلمان در روند برگزاری انتخابات، تمامی مدارس استان مرکزی روز شنبه(30 اردیبهشت ماه)تعطیل است.

شکرالله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به میزان آرای ریخته شده به صندوق‌های اخذ رای در استان گفت: از ساعت هشت صبح تا ساعت 19تعداد 540 هزار و 844 نفر از واجدین شرایط شرکت در انتخابات این استان در شعب اخذ رای حضور یافتند و رای خود را به صندوق انداخته اند.

وی افزود: شهرستان تفرش با حضور 80 درصدی واجدین شرایط شرکت در انتخابات بیشترین مشارکت و شهرستان اراک با 42 درصد کمترین میزان مشارکت داشته است و باقی شهرستان‌ها نیز تاکنون مشارکت بیش از 50 درصدی را داشته اند.

حسن‌بیگی با اشاره به تامین تعرفه‌ در تعدادی از شهرستان‌های استان گفت: برای شهرستان‌های تفرش، دلیجان و آشتیان با تقاضای فرمانداران تعرفه ضافه ارسال شده است.

وی افزود: در شهرستان ساوه براساس اعلام فرماندار ساوه تعرفه کم آمده است که در اسرع وقت تامین می شود. و هم استانی‌های عزیز مطمئن باشند که تعرفه اخذ رای به میزان کافی در این دوره از انتخابات برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی پیش بینی شده و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات