معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد

رقابت 125 مددجوی استان مرکزی در چهارمین جشنواره قرآنی کمیته امداد

معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی گفت: یک هزار و 883 مددجوی کمیته امداد استان در مسابقات قرآنی شرکت کردند که از این تعداد 125 مددجو به مرحله استانی مسابقات راه یافتند.
کد خبر: ۸۸۶۲۳۲۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ناصر ناصری‌دوست معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی از برگزاری جشنواره قرآنی در بخش مددجویی در این استان خبر داد و گفت: شناسایی و استعدادیابی و کمک به شکوفایی استعدادهای برتر مهم‌ترین هدف برگزاری جشنواره قرآنی در بخش مددجویی است.

وی افزود: تشویق و ترغیب مددجویان به خصوص جوانان به منظور شرکت در فعالیت‌های گروهی، ایجاد روحیه نشاط معنوی و شادابی در بین خانواده‌های تحت حمایت و غنی‌سازی اوقات فراغت از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: سال گذشته مطابق با شیوه‌نامه اجرایی جشنواره و مسابقات قرآنی مبنی بر حضور حداکثری مددجویان به روش‌های مختلف بین خانواده‌ها اطلاع رسانی انجام شد.

ناصری‌دوست با اشاره به آمار شرکت‌کنندگان در این جشنواره قرانی گفت: تعداد یک هزارو 883 مددجوی تحت حمایت در آزمون‌های سطح سنجی قرآنی در زمینه‌های حفظ، ترتیل، صوت، اذان و آزمون‌های کتبی شرکت کردند که از این تعداد 796 نفر پذیرفته و تعداد 125 مددجو به مسابقات استانی راه یافتند.

وی افزود: دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع متوسطه اول، متوسطه دوم، دانشجویان، مادران و دختران بازمانده از تحصیل در این مسابقات شرکت کردند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت در برابر آسیب‌های اجتماعی و تهاجم فرهنگی، تعمیق باورها و سبک زندگی دینی و اسلامی، ارتقا منزلت اجتماعی مددجویان و داشتن پیوست فرهنگی برای تمامی فعالیت های کمیته امداد از برنامه‌های حوزه فرهنگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات