خبرهای داغ:
فرماندار گرگان؛

در سلامت انتخابات شهرستان گرگان هیچ شکی ندارم/ کمبود تعرفه در گرگان نداشتیم

فرماندار گرگان گفت: هیچ تخلف انتخاباتی در گرگان نداشتیم و میزان تخلفات در حد صفر بود.
کد خبر: ۸۸۶۳۰۰۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سیدعباس حسینی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه مردم گلستان در 29 اردیبهشت ماه حماسه آفریدند و تا پایان انتخابات حضور داشتند، اظهار کرد: هیچ تخلف انتخاباتی در گرگان نداشتیم و میزان تخلفات در حد صفر بود.

وی با اشاره به اینکه کمبود و محدودیت تعرفه در روز انتخابات در گرگان نداشتیم، گفت: در روز انتخابات تخلف یا تقلبی وجود نداشته اما شاید قبل از برگزاری انتخابات تبلیغات زودهنگام و یا  تخلفاتی وجود داشت.

فرماندار گرگان بیان داشت: با اشاره به اینکه 238 شعبه و حوزه اخذ رای در شهرستان گرگان وجود داشت، تصریح کرد: دست اندرکاران و مجریان انتخابات برای برگزاری دو انتخابات ریاست‎جمهوری و شوراهای اسلامی تلاش خوبی داشتند در بخش مرکزی 60 روستا و در بخش بهاران 34 روستا انتخابات در صحت و سلامت کامل برگزار شد که هیچ شک و شبهه ای در آن نیست.

حسینی با اشاره به اینکه بیش از 5 هزار نفر از عوامل اجرایی در انتخابات با ما همکاری داشتند، خاطرنشان کرد: انتخابات شهر گرگان تمام الکترونیک برگزار شد و در روستاها و شهر سرخنکلاته، جلین و قرق انتخابات به صورت نیمه الکترونیک برگزار شد.

وی با اشاره به وجود دو صندوق تعرفه‎ای در شهرستان گرگان  گفت: در هر شعبه دو صندوق تعرفه‎ای داشتیم تا اگر به هر دلیلی سیستم الکترونیکی پاسخ نداد روند انتخابات به صورت دستی برگزار شود.

فرماندار گرگان گفت: در کل کشور مشارکت حداکثری در انتخابات وجود داشت که امنیت کشور را این حضور گسترده به گفته مقام معظم رهبری تقویت کرد.

حسینی در خصوص تعرفه‎های صحیح شهرستان بیان کرد: 216 هزار و 911 تعرفه صحیح در شهرستان گرگان شمارش شد که حسن روحانی 127 هزار و 181 رای را کسب کرد و حجت‎الاسلام سیدابراهیم رئیسی 86 هزار و 421 رای ره به دست آورد، میرسلیم 2 هزار و 293 رای و هاشمی‎طبا یک‎هزار و 16 رای کسب کردند.

به گفته وی؛ مشارکت بانوان در شهرستان گرگان بیش از آقایان بود که 53 درصد بانوان در شهرستان گرگان مشارکت داشتند و این جای خرسندی است.

فرماندار گرگان ابراز کرد: در بخش شوراهای شهر گرگان 128 هزار و 63 تعرفه صحیح برای 212 کاندیدایی که در عرصه رقابت حضور داشتند شمارش شد.

حسینی با بیان اینکه مشارکت مردم گرگان در انتخابات 62 درصد برآورد شده است، بیان کرد:  در شهر سرخنکلاته 4 هزار و 994 نفر شرکت کردند در شهر قرق 3 هزار و 52 نفر و در شهر جلین 3 هزار و 944 نفر شرکت کردند.

وی خاطر نشان کرد:در طول انتخابات از 9 اردیبهشت ماه تا 2 روز پس از انتخابات مجموعه انفورماتیک فرمانداری گرگان تلاش کردند همه زیرساخت‎ها فراهم شود و دستگاه‎های خدمات‎رسان مانند برق و مخابرات تلاش بی‎شائبه‎ای داشتند که جا دارد از این دستگاه‎ها قدردانی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها