خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا (ع):

آزادی خرمشهر سمبل آزادگی ملت ایران است

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا (ع) گفت:سوم خرداد مظهر اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی همیشه باید گرامی داشته شود و از نقاط عطف در تاریخ انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۷۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ برات زاده معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا (ع) در مراسم سوم خرداد که در سپاه ناحیه قاینات برگزار شد گفت: سوم خرداد مظهر اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی همیشه باید گرامی داشته شود و از نقاط عطف در تاریخ انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است.

وی در ادامه به ذکر خاطره ای از یک سرهنگ عراقی اشاره کرد و افزود: یک سرهنگ عراقی به نام جابر کامل گفت در آخرین شبی که در خرمشهر بودیم و دیدم رزمنده های ایرانی از مرگ هراسی ندارند و به دنبال تانک های می دویدند و مرگ را در آغوش می گرفتند وبرای ما بسیار سخت بود که داریم این خرمشهر که از نظر صدام کلید جنگ بود را از دست می دهیم.

وی افزود: ما شکست را در انجا به تمام معنا پذیرفتیم و صدام به خاطر توجیه افکار عمومی به طور سوری و ظاهری چند جا را نشان داد ولی توی صورت ما آب دهان انداخت و گفت شما هم روی ما را سیاه کردید هم روی تاریخ را و این غم و غصه از دل من بیرون نخواهد رفت تا آن روزی که سرهای شما را زیر شنی های تانک ببینم.

فرمانده سپاه قاینات گفت: ما در عملیات بیت المقدس بیش از 500 افسر عالی رتبه عراقی و 20 هزار اسیر گرفتیم که این خیلی برای صدام و استکبار سنگین و گران تمام شد.

برات زاه در پایان افزود: ایران اسلامی از چنگال استکبار با ایمان، اخلاص و هدایت های پیامبر گونه حضرت امام برون آمد و این چنین است که سالروز آزادی خرمشهر در تاریخ جاودانه شد و ما باید نسل به نسل و سینه به سینه این آزادی را به نسل های بعد از خود منتقل کنیم و جا دارد برای تک تک ایام عملیات آزاد سازی خرمشهر کتابها و مطالب نوشت و این تاریخ سراسر افتخار را به نسل های آینده انتقل دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها