خبرهای داغ:
امام جمعه سرایان:

سوم خرداد یک روز فراموش نشدنی در تاریخ ایران اسلامی است

امام جمعه سرایان گفت:سوم خرداد یک روز فراموش ناشدنی است که بعنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۸۸۶۴۱۶۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام نجمی پور امام جمعه سرایان در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی وبسیجیان گفت: دفاع مقدس یکی از حوادث مهم تاریخ انقلاب اسلامیمی باشد که نماد صف آرایی قدرتهای استکباری در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
 
وی افزود: جنگ تحمیلی استثنایی ترین حماسه در تاریخ جنگهای جهان است که دو ابرقدرت شرق وغرب بصورت همگرا در برابر هم با ایران مبارزه کردند.
 
امام جمعه سرایان اظهارکرد: یکی ازنقطه های عطف جنگ تحمیلی عملیات بزرگ بیت المقدس است که منجر به فتح خرمشهر شد که مهمترین کاربرد این فتح الفتوح این بود که جمهوری اسلامی را دریک موقعیت بالا قرار داد.
 
نجمی پور گفت: زیبایی جهاد وشهادت در زمان جنگ تحمیلی این است که بهترین گلهای این کشور بخاطر دین و ارزشهای دینی فدا شدند و فدایی دین خدا شدن را با هیچ چیز نمی توان مقایسه کرد و نمونه بارز آن شهید محمد جهان آرا فرمانده غیور سپاه پاسداران خرمشهر می شود که در راه احیای ارزشهای دینی جان خود را فدا نمود.
 
وی درخصوص انتخابات اخیر بیان داشت: حضور شکوهمند ملت شریف ایران درپای صندوقهای رای را باید به مقام معظم رهبری وملت شریف ایران تبریک گفت و این مشارکت در ادامه همان فتح خرمشهر بود.
 
امام جمعه سرایان اظهارداشت: دوران رقابت تمام شد و امروز دوران رفاقت است و نظام مقدس جمهوری اسلامی در این آزمون پیروز شد که البته بداخلاقی هایی هم صورت گرفته است که شورای محترم نگهبان درحال بررسی آن می باشد و پاسخ آن را در آینده ای نزدیک خواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها