خبرهای داغ:
در جلسه ستاد پشتیبانی بسیج شهرستان گرگان ؛

تجلیل از دست اندرکاران رزمایش شهدای مدافع حرم

از دست اندرکاران رزمایش شهدای مدافع حرم شهرستان گرگان با حضور فرماندار این شهرستان تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۸۸۶۴۴۲۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛مراسم تجلیل از دست اندرکاران رزمایش شهدای مدافع حرم در شهرستان گرگان با حضور مسئولین ادارات و نهادهای نظامی و انتظامی شهرستان گرگان در سالن جلسات سپاه گرگان برگزار شد.
در این مراسم سید عباس حسینی فرماندار گرگان ضمن تبریک سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر گفت: خرمشهر نشان داد با استعانت از قدرت ایمان و توکل به خداوند می تواند در برابر هر قدرتی ایستاد و پیروز شد.

وی با اشاره به روزهای پایانی ماه شعبان و در پیش بودن ماه رمضان، این ماه را ماه تقویت ایمان و تقرب به خدای تعالی خواند و افزود: آمارها هر ساله از کاهش چشمگیر جرم و جنایت در ماه مبارک رمضان می دهد، برکت و عظمت این ماه در همین کم کردن گناه از سطح جامعه است که باید آن را مغتنم شمرد و از فرصت بی بدیل آن بهره جست.

فرماندار گرگان تصریح کرد: باید دقیق بررسی شود که چرا در ماه مبارک رمضات بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و گناه و غیبت کاهش می یابد و بر این اساس اقدام های فرهنگی زیادی صورت داد که بتوان از آن در دیگر ماه های سال هم استفاده کرد.

وی ماه رمضان را ماه واکسیناسیون مذهبی خواند و تأکید کرد: باید از این فرصت برای واکسینه شدن در سایر ماه های سال استفاده کرد و واکسن ماه رمضان و همچنین ماه محرم و صفر را در طول سال تزریق کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: باید تفرجگاه های مذهبی و مساجد که میعادگاه عبادت کنندگان بویژه در ماه رمضان هستند را طوری مدیریت و مردم را آماده کرد که اگر روزی از سمت دستگاه های مسئول هم رها شدند خود مردم آن را مدیریت کرده و برنامه های مذهبی خود را در آن اجرا کنند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها