خبرهای داغ:
امام جمعه پردیسان در گفتگو با بسیج

مردم با حضور در انتخابات «عشق ورزی به نظام» را اثبات کردند

امام جمعه پردیسان گفت: مردم با حضور پرشور و یکپارچه پای صندوق های رای اثبات کردند که به نظام اسلامی عشق می ورزند.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۷۷
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

مردم با حضور در انتخابات «عشق ورزی به نظام» را اثبات کردند

حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار داشت: عملیات فتح خرمشهر با رمز الی بیت المقدس با این نیت که اگر خرمشهر آزاد شود فاتح بیت المقدس قطعی می باشد صورت گرفت.

وی افزود: نقشه عملیات را شهید حسن باقری از نخبگان جوان آن دوران کشید و این عملیات موفقیت آمیز منجر به فتح استثنایی شهر خرمشهر که یکی از فتوحات عظیم تاریخ دفاع مقدس می باشد، شد و رزمندگان اسلام حدود سی هزار اسیر جنگی گرفتند.

امام جمعه پردیسان تصریح کرد: خرمشهر کلیدی ترین و عزتمندترین شهری بود که آزاد شد و نقشه شوم صدام آمریکایی را که هدفش گرفتن قطعه ای از خاک ایران و بردن آبروی نظام نوپای جمهوری اسلامی بود، نقش بر آب کرد؛ صدام حتی در توهمات خبیثانه خود نام خرمشهر را به المحمره تغییر داده بود اما با همت شیرمردان غیرتمند آن دوران طلایی، حتی یک وجب از خاک ایران را نتوانستند بگیرند.

قوامی با اشاره به دوران مسئولیت پذیرش سپاه در تهران گفت: نیروهای سپاه در زمان جنگ از نیروی کادر تا عملیات و پشتیبانی همه با اشتیاق در جبهه ها حضور پیدا می کردند.

وی افزود: یکی از بیشترین جشن ها و شادمانی ها بعد از ۲۲ بهمن در تهران و شهرستان ها مربوط به آزادسازی خرمشهر بود؛ همه مردم با پخش شکلات و شیرینی و بوق زدن ماشین ها در خیابان ها شادمانی می کردند.

امام جمعه پردیسان با اشاره به آمادگی جوانان در مقابل هجمه ها و تهدیدهای دشمنان تاکید کرد: جنگ افروزانی از جمله رییس جمهور آمریکا گفته اند ایران موشک هایش را کنار بگذارد و آزمایش نکند و حتی در سفر اخیر خود به عربستان سعودی و بستن صد میلیارد دلار قرارداد نظامی با دولت خبیث عربستان و جشن رقص جنگ، تهدیدات را اجرایی کرده اند با این حال اگر روزی به ایران حمله شود جوانان امروز مانند جوانان دوران دفاع مقدس در میدان جنگ حاضر خواهند شد.

وی با بیان این نکته که جوانان ما در حال حاضر در عراق و سوریه می جنگند، یادآور شد: اگر جوانان دیروز، از ایران و مرزهای ایران دفاع می کردند، جوانان امروز از موصل و بصره و حلب دفاع می کنند و رهبر معظم انقلاب نیز اشاره فرمودند که جوانان الان از جوانان آن موقع بهتر هستند.

وی در بخش پایانی سخنان خود افزود: اگر در آن زمان جوانان خرمشهر را آزاد کردند در حال حاضر فداکاری جوانان امروز به مراتب بیشتر و قوی تر از ایران، اسلام، انقلاب و حرم می باشد و شهدای مدافع حرم گواه این مطلب هستند.

امام جمعه پردیسان تاکید کرد: روح سلحشوری در ایران هرگز نمی میرد حتی دنیای مجازی علیرغم تبلیغات منفی دشمن نمی تواند هیچ کاری بکند.

وی افزود: حضور گسترده مردم از جمله جوانان در صحنه انتخابات به دنیا ثابت کرد که مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی عشق می ورزند.

گفتگو: سیما حجازی


ارسال نظرات