خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای گمنام:

اولین یادواره شهدای مدافع حرم در مسجد حضرت زینب(س) شهر پردیسان قم برگزار شد

به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای گمنام ناحیه امام حسن مجتبی(ع) اولین یادواره شهدای مدافع حرم شهید سید محمد حسن حسینی و شهید احمد مکیان با سخنرانی حجت الاسلام احمد پناهیان در مسجد حضرت زینب(س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۵۱۷۳
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام احمد پناهیان با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب(حفظه الله تعالی) ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در سال 85 فرمودند امروز بیشتر از هر چیزی باید به حقوق شهدا اندیشید. ولی متأسفانه فرمایش ایشان زمین ماند و بحثی از حقوق شهدا به میان نیامد و امروز راحت به بهانه یک فرآیند زودگذر سیاسی مانند انتخابات به ساحت مقدس شهدا وجهاد اهانت می کنند تا برای چند صباحی به پست وجایگاهی برسند.

وی افزود: اگر ما از روز اول به حقوق شهدا می اندیشیدیم و برای تحقق این حقوق قدم جدی برداشته می شد مسأله به اینجا نمی رسید که در خیلی از جاها مجبور باشیم برویم خانوده های شهدای مدافع حرم را دلداری و تسلی بدهیم که آنها به حرف ها و ملامت ها توجه نکنند.

پناهیان افزود: شهدا نمیمیرند بلکه زنده هستند و شاهد اعمال و کردار ما هستند ولی متأسفانه کسانی این را قبول ندارند و به شهدا اهانت می کنند و شهدا را با کسی که مرده مقایسه می کنند.

وی در ادامه افزود: در زمان دفاع مقدس که 85 کشور دنیا به ارتش بعثی عراق کمک کردند تا انقلاب اسلامی ایران را نابود سازند و در کشور ایران 20 میلیون نفر می توانستند در آن زمان اسلحه به دست بگیرند و با جبهه کفر مبارزه نمایند اما از این تعداد فقط 850 هزار نفر در دفاع از میهن و انقلاب اسلامی شرکت نمودند و دست اجانب را از تعرض به کشور و انقلاب اسلامی کوتاه نمودند و برای کشور وانقلاب اسلامی آبرو خریدند.

در پایان مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم، شهید سید محمد حسن حسینی وشهید احمد مکیان تجلیل شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار