خبرهای داغ:
توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛

دیدار با خانواده شهید محمدحسن لطفی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با خانواده شهید محمدحسن لطفی دیدار کرد.
کد خبر: ۸۸۶۵۱۹۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت در این دیدار به سرکشی از خانواده شهدا تأکید کرد و آن را یک وظیفه و توفیق الهی دانست.

وی ادامه داد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا، عزت و اقتدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان این نکته که همه ما از نعمت انقلاب اسلامی برخوردار هستیم، خاطرنشان کرد: به برکت جان‌فشانی شهدا و صبوری خانواده‌های معظم آنان ما امروز این اقتدار و عزت را در سطح دنیاداریم.
وی در خاتمه یادآور شد: شهدا با نثار جان خود اهداف والایی داشتند که اعتلای ارزش‌های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گران‌بهای انقلاب از مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش، مسئول ارزیابی و عملکرد و مشاور امور ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رئیس تالار فخرالدین اسعد گرگانی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس در دیدار با خانواده شهید محمدحسن لطفی هم حضور داشتند.

حضور در مزار شهدا و شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه همراه ایشان بود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها