خبرهای داغ:
مدیر سینما ونوس خبر داد

اکران فیلم‌های نهنگ عنبر 2 و برادرم خسرو پس از افطار

مدیر سینما ونوس گفت: فیلم‌های نهنگ عنبر 2 و برادرم خسرو از بعد افطار تا نزدیک سحر برای علاقمندان در سینما ونوس اکران می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۵۵۸۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۰
اکران فیلم‌های نهنگ عنبر 2 و برادرم خسرو پس از افطار
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علیرضا آغاز با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سینما ونوس با عنوان از افطار تا سحر، اظهار کرد: فیلم‌های نهنگ عنبر 2 ، برادرم خسرو از جمله فیلم‌هایی است که پس از افطار در این سینما اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه هنرمندان مطرحی مانند رضا عطاران و مهناز افشار در فیلم نهنگ عنبر به ایفای نقش می‌پردازند، تصریح کرد: این فیلم در دو سانس ساعت 23 و ساعت 30 دقیقه بامداد در سینما ونوس اکران می‌شود.

مدیر سینما ونوس قم همچنین اکران فیلم برادرم خسرو را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این فیلم نیز شهاب حسینی و هنگامه قاضیانی به عنوان دو چهره محبوب سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.

وی زمان اکران این فیلم را در سینما ونوس مورد توجه قرار داد و بیان کرد: این فیلم ساعت 22.30 دقیقه در این سینما روی پرده می‌رود.

آغاز ادامه داد: علاقمندان می‌توانند برای خرید بلیت با مراجعه به سایت سینما تیکت مراجعه و نسبت به خرید بلیت فیلم‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

ارسال نظرات