خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان کلاله در جمع نیروهای پاور و وظیفه شهرستان کلاله ؛

در منبرها بايد نسبت به غيبت، تهمت، دروغ و ايذاء مومن موعظه صورت گيرد

اولین جلسه کلاس اخلاق در ماه مبارک رمضان با حضور حجت الاسلام کشیری امام جمعه شهرستان کلاله در سپاه این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۵۸۳۷
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام و المسلمین کشیری صبح امروز در جمع پایوران و نیروهای وظیفه سپاه کلاله گفت: در منبرها بايد نسبت به غيبت، تهمت، دروغ و ايذاء مومن موعظه صورت گيرد

وی افزود : طلبه‌هاي جوان در ايام تبليغ ماه مبارک رمضان به جاي بحث‌هاي فرعي به مسائلي مانند حلال و حرام خداوند، غيبت، تهمت، آزار و اذيت مومن و به طور کلي به اخلاقيات بپردازند.

امام جمعه شهرستان کلاله موعظه کردن مردم و نجات آنان از آتش جهنم را وظيفه طلبه‌ها دانست و تاکيد کرد: در سياست هرکسي يک سليقه‌اي دارد ولي چيزي را که همه قبول دارند زشتي حرام‌خواري است. بهتر است طلبه‌ها در اين شرايط به مطالب عمومي که مورد پذيرش همه گروه‌ها و افراد است بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین کشیری یادآور شد: به نظر بنده اساسي ترين مطلبي که ما از آن فاصله گرفته ايم بحث اهتمام به حلال و حرام است. غيبت، تهمت، دروغ و ايذاء مومن در جامعه زياد ديده مي‌شود. بايد نسبت به اين مسائل موعظه شود. اينها يک مطالب عمومي است. در سابق حوزه نسبت به اين مسائل حساس بود اما الان شرايط خيلي فرق کرده است. امام خميني (ره) زمانی که در حوزه درس اخلاق مي‌گفتند خيلي تاثير مي‌گذاشت.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها