خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف گلستان؛

طرح جزء‌خوانی قرآن کریم در امامزادگان شاخص استان گلستان اجرا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح جزء‌خوانی قرآن کریم همه روزه در ۳۰ امامزاده شاخص استان گلستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۵۸۶۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سهرابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های امامزادگان استان گلستان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: هر ساله سازمان اوقاف، روحانیون با تجربه و کارآمد را به امامزادگان شاخص اعزام می‌کند که در این راستا، در سال جاری، 30 روحانی به امامزادگان شاخص استان اعزام شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان افزود: 18 نفر از این روحانیون از قم و 12 نفر نیز جزو روحانیون بومی هستند که ضمن آموزش کامل به امامزادگان اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان برگزاری نمازجماعت در 2 یا 3 نوبت در امامزادگان شاخص یکی از برنامه‌هاست و از دیگر برنامه‌ها می‌توان به جزء‌خوانی قرآن کریم همه روزه در 30 امامزاده شاخص استان به همراه صرف افطاری ساده و یا برگزاری محفل انس با قرآن و یا کرسی تلاوت در این امامزادگان اشاره کرد.

سهرابی یادآور شد: غرفه‌هایی با نام خیمه‌های معرفت برای پاسخگویی به سئوالات اعتقادی، اجتماعی و حتی خانوادگی مردم و زائران در نظر گرفته شده که در کنار آن نیز موقوفات قرآن و امامزادگان نیز ترویج خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان تاکید کرد: غرفه‌ای نیز برای نوجوانان و نونهالان جهت پاسخگویی به مسائل دینی و مذهبی و اعتقادی حتی برای بزرگسالان در نظر گرفته شده که ضمن پاسخ سئوالات نونهالان و نوجوانان برای تشویق و ترغیب آنان جوایزی اهدا می‌شود.

سهرابی اظهار داشت: در شب‌های قدر، در 19 و 21 و 23 ماه مبارک رمضان برنامه‌های سخنرانی و انجام اعمال این شب‌های در این 30 امامزاده شاخص برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها