خبرهای داغ:
شب گذشته؛

سالگرد ارتحال امام (ره) در مصلی شهرستان کلاله برگزار شد/ تصویر

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در شهرستان کلاله برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۸۶۹۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام و المسلمین کشیری شب گذشته در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در شهرستان کلاله برگزار شد، اظهار کرد: با مرگ عالم دینی شکافی در دین ایجاد می شود و رحلت جانسوز امام (ره) برای جهان اسلام و انسانهای آزاده جهان جبران ناپذیر است.

وی افزود : امام عاشق ملت بود و همیشه با مردم بودند، مردم را خوب می شناخت و مردم نیز ایشان را تکیه گاه امن و محکمی برای خود می دانستند.

امام جمعه شهرستان کلاله التزام به امام (ره) و انقلابی بودن، مرزبندی پررنگ در برابر دشمنان، بصیرت دینی، برخورداری از تقوای فردی و اجتماعی و قبولی مکتب امام (ره) را 5 نکته از سخنان امام (ره) عنوان کرد که شامل ویژگی های پیروان آن حضرت می باشد.

به گفته وی؛ حضور ملت در صحنه این نظام برای دفاع و پشتیبانی از آرمان های امام، خود بدترین بمب هسته ای برای دشمنان انقلاب اسلامی است.

گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم  طومار مخالفت مردم روزه دار و انقلابی با سند 2030 امضاء شد، همچنین به همت هلال احمر با برپایی ایستگاه سلامت فشار خون و تست قند خون برای روزه داران انجام شد.

در نهایت مراسم،  با برپایی نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام و المسلمین کشیری امام جمعه شهرستان اقامه و افطاری روزه داران شهرستان کلاله به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها