خبرهای داغ:
همزمان با بزرگداشت بیست و، هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برگزار گردید؛

یادواره شهدای والامقام روستای کیارام شهرستان گالیکش / تصاویر

یادواره شهدای والامقام روستای کیارام به مناسبت بزرگداشت بیست و، هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۶۸۷۷۳
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام دلبری امام جمعه شهرستان گالیکش در جمع مردم روستای کیارام گالیکش گفت: فرد انقلابی بی ادعاست و افراد انقلابی ولایی و اطاعت پذیرهستند .

وی افزود: مقام معظم رهبری امام خامنه ای ( مدظله العالی ) به کل جهان بصیرت دهی می کنند و امروز هرچه داریم از شهداست وما مدیون شهدا هستیم .

حجت الاسلام دلبری گفت: امروز باید راه امام خمینی (ره) را ادامه دهیم و تا زمانی که کنار ولایت باشیم هیچ جبهه ای بویژه استکبار نمی تواند به کشور ما آسیب برساند .

امام جمعه شهرستان گالیکش بیان کرد: وصیت نامه شهدا رابط بین ما رهبری می باشد و اگر امروز انقلاب در عزت کامل به سر می برد و اگر امروز مردم با امنیت به همه جا سفر می کنند ، بخاطر جانفشانی های شهداست و امروز دشمنان ما می خواهند فرهنگ شهادت را از ما بگیرند و ما باید هوشیار باشیم و فرزندان مان را انقلابی تربیت کنیم .

وی در ادامه افزود: امروز ما شهدای مدافع حرم و حریم داریم که این شهدا جوانانی هستند که سربازان مقام معظم رهبری هستند و ما امروز وظیفه داریم تا پیام شهدا و رهبری را به گوش جهانیان برسانیم . شهدا باقی هستند و ما رفتنی .

حجت الاسلام دلبری به حادثه تروریستی افغانستان اشاره نمود و بیان داشت : حادثه تروریستی در افغانستان را محکوم می نماییم و بزودی شاهد نابودی داعش و تروریست در عراق  و سوریه خواهیم بود .

امام جمعه شهرستان گالیکش در پایان خاطر نشان نمود: شهدا شهید شدند که به ما بگویند ولایت فقیه را تنها نگذاریم و اگر امروز پشتیبان ولایت فقیه باشیم به مملکت ما هیچ آسیبی نخواهد رسید .

خبرنگار خبرگزاری بسیج محمدرضا شریفی

ارسال نظرات
پر بیننده ها