خبرهای داغ:
کارشناس مذهبی :

عقلانیت یعنی قبول وجود خدا

کارشناس مذهبی گفت: عقلانیت یعنی این که بدانی خدا وجود دارد. اگر این فکر که خدا وجود دارد در ما نباشد؛ کشور ما نیز مثل کشورهای اطراف میشود که همیشه در جنگ به سر میبرند زیرا رهبری واحد ندارند و مردم به بلوغ فکری نرسیده اند.
کد خبر: ۸۸۶۹۷۶۵
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مراسم گرامیداشت حماسه ۱۵ خرداد با حضور مسولین و مردم ولایت مدار شهر سه قلعه در جوار گلزار شهدای گمنام شهر برگزارشد.

حجه السلام صالحی کارشناس مذهبی در این مراسم درباره اهداف انقلاب اسلامی مطالبی را بیان کرد و گفت : هدف اصلی از انقلاب کردن مردم انسان سازی است. ما انقلاب کردیم که مسئولی انتخاب شود که خدایی باشد یعنی کارها و رفتار او رنگ و بوی خدا را بدهد.

وی افزود: مردم ما برای این انقلاب کردند که مسئولین می خوردند و اموال بیت المال را غارت می کردند و مردم مظلوم زیر دست و پا له می شدند.

صالحی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره)فرمودند اگر مسئولین ما رفاه طلب باشند و کسانی باشند که به فکر دنیا باشند باید فاتحه این حکومت را خواند .

وی اشاره کرد: همه ی مسولین این نظام جمهوری از شورای شهر گرفته تا نماینده مجلس و رئیس جمهور توسط ما مردم انتخاب می شود. پس سرنوشت این حکومت به دست مردم است.

کارشناس مذهبی تصریح کرد: خاصیت حکومت رفاه طلبی ترس از دشمنان است جلوی دشمنان ذلیل هستند و حرفی برای گفتن ندارند و در مقابل قشر ضعیف و محروم با کمال قلدوری برخورد میکنند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) اگر امام شد به خاطر این بود که فقط جلوی خدا زانو میزد و اعمال و رفتار او بوی خدایی میداد.

صالحی تصریح کرد: عقلانیت یعنی این که بدانی خدا وجود دارد و همه کاره این دنیا خدا است اگر این فکر که خدا وجود دارد در ما نباشد؛ کشور ما نیز مثل کشورهای اطراف میشود که همیشه در جنگ به سر میبرند زیرا رهبری واحد ندارند و مردم به بلوغ فکری نرسیده اند.

وی تاکید کرد: مسئولین ما نباید به پست و مقام خود تکیه کنند و تمام دغدغه آنان باید حل کردن مشکلات مردم باشد.

صالحی خاطرنشان کرد: ما باید یا حکومت اسلامی داشته باشیم یا حکومت مادی. اول باید تکلیف را با خودمان روشن بکنیم اگر حکومت اسلامی میخواهیم باید تمام مبانی اسلام رعایت شود که مهم ترین آن ولی فقیه است.

وی تصریح کرد: نباید کاری بکنیم تا رسانه های غرب از ما تعریف بکند کاری بکنیم تا امام زمان از ما تعریف بکند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها