همزمان با سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان؛

دومین محفل انس با قرآن در سپاه روح‌الله برگزار شد

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: همزمان با سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان دومین محفل انس با قرآن کریم با حضور پایوران، پاسدران و نیروهای وظیفه در سپاه روح‌الله برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۰۳۱۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸

سرهنگ پاسدار عزت‌اله نظم‌آبادی معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی در رأس و محوریت برنامه‌های فرهنگی و تربیتی سپاه قرار داردف گفت: باتوجه به اینکه نظام ما یک نظام اسلامی به شمار می‌رود مبانی دینی اصل و مبنا است.

وی با بیان اینکه هیچ امری بهتر و مناسب‌تر از قرآن و نماز نیست، افزود: در تمام طول سال به خصوص ماه‌های رمضان، محرم و صفر در سپاه و بسیج به صورت غنی به برنامه‌های قرآنی پرداخته می‌شود.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان روزهای پنجشنبه محفل انس با قرآن برگزار می‌شود که در این راستا دومین محفل نورانی انس با قران کریم با حضور پایوران، پاسدران و نیروهای وظیفه در سپاه روح‌الله در حسینیه این ستاد برگزار شد و حاضرین از صوت قاری مطرح کشوری استاد جیریایی و گروه تواشیح سفینه‌النجاه فیض بردند.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی با تاکید بر اینکه خدای متعال بر تلاوت و فهم قرآن تاکید داردف گفت: قرائت قرآن اولین گام انس با قرآن كریم است و هیچ مسلمانی نباید انس و ارتباطش با قرآن قطع شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه حرکت جامعه باید در مسیر قرآن باشد، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر قرآن و عترت شاخصه مهم انقلابی شدن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات