فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک مطرح کرد

برگزاری نشست مودت بسیجیان اراک/تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند خودباوری و تلاش جهادی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از برگزاری نشست مودت بسیجیان اراک به مدت 4 شب خبر داد و گفت: در این نشست سالیانه مباحثی همچون اقتصادمقاومتی سبک زندگی اسلامی و امر به معروف مطرح خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۷۱۱۴۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴

پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به برگزاری نشست سالیانه طرح مودت فرماندهان بسیج به همراه خانواده‌ها سپاه اراک گفت: اجرای این طرح باحضور فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و خانواده‌های آنان از 14 ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد باسعادت کریم اهل بیت(ع) برگزار شده است.

وی افزود: طرح مودت فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه اراک به مدت چهار شب برگزار می‌شود که اولین شب آن در حوزه ساروق و داودآباد برگزار شد و در دومین شب پذیرای فرماندهان بسیجی ابراهیم‌آباد خواهیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: حوزه‌های مقاومت بسیج سنجان و اراک به ترتیب در شب‌های آتی طرح انس و مودت بسیج برگزار خواهد شد. و در مجموع دو برابر سهیمه ابلاغی که 750 نفر است فرماندهان و بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در این طرح حضور خواهند داشت.

وی افزود: بسیجیان متواضعانه و خاشعانه در راه دفاع از انقلاب و اسلام تلاش دارند و بایستی گفت بسیج به حق سنگرگاه رهبری، مردم، مسئولین و کشور اسلامی است و مکتبی است است که به جهان بینی اسلامی، اصول و فروع دین معتقد است و نگاهی جز ولایت ندارد.

پاسدار رضایی وحدت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج را در عرصه‌های مختلف مثال زدنی دانست و گفت: درحال حاضر آنچه جامعه ما را رنج می‌دهد مشکلات اقتصادی است که تنها راهکار برون رفت از آن نیز تحقق اقتصادمقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند خودباوری و تلاش جهادی است که در این نشست مباحثی را با حضور کارشناسان امر مطرح می‌کنیم تا بسیجیان و فرماندهان بسیجی به همراه خانواده‌هایشان بتوانند در این زمینه نیز به وظیفه خود به خوبی جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: اگر به اصول اقتصاد مقاومتی به معنی واقعی در کشور عمل شود در چند سال آینده هیچ تهدید خارجی بر اقتصاد و معیشت مردم تاثیرگذار نخواهد بود.

پاسدار رضایی امر به معروف و نهی از منکر و سبک زندگی اسلامی را از دیگر مباحث مطرح شده در نشست سالیانه مودت در بین فرماندهان بسیج و خانواده‌ها بیان کرد و گفت: فرهنگ اسلامی ما فرهنگی به هم تنیده و ریشه‌دار است، سبک زندگی خانواده‌های ایرانی برگرفته از فرهنگ ایرانی مانند صله‌ رحم، مهمان‌پذیری و مهمان‌دوستی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک ترویج سبک زندگی اسلامی راه مقابله با فرهنگ غربی دانست و گفت: دشمنان با تمام توان و قوا و ابزارهای خود تلاش دارد تا جامعه را از معنویت خالی کند بنابراین تمام تلاش و سرمایه‌گذاری خود را برای به انحراف کشاندن جامعه اسلامی و از بین بردن ریشه‌های ایمان و معنویت در بین نسل جوان و خانواده‌ها در ابعاد گسترده‌ به کار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه فرهنگ رها شده غرب به دنبال از بین بردن بنیان‌های خانواده به عنوان اصلی‌ترین نهاد جامعه اسلامی است، افزود: برای مقابله با هجمه‌های دشمن سبک زندگی بسیار مهم است و طرح سبک زندگی صحیح قرآنی بهترین ابزار در این راستا است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات