خبرهای داغ:
صبح امروز برگزار گردید ؛

مراسم میلاد امام حسن (ع) در سپاه گالیکش / تصاویر

صبح امروز مراسم میلاد امام حسن (ع) با حضرت حجت الاسلام خاتمی نژاد و با حضور کلیه کارکنان رسمی و وظیفه در محل نمازخانه ناحیه برگزار گردید .
کد خبر: ۸۸۷۱۱۸۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام خاتمی نژاد یکی از روحانیون تبلیغی ماه مبارک رمضان در بخش لوه گفت : پیغمبر اسلام دو امانت ارزشمند در بین ما  گذاشته است هرگاه امت اسلامی به این دو امانت چنگ بزنند هرگز شکست نخواهد خورد و امروز در برابر اسرائیل هرگز ذلیل نمی شوند.

وی افزود: آنها در بوسنی دست به کشتار می زدند،کشتار مسلمانان راه انداختند و علت این همه مرگ و میر در بوسنی فقدان رهبری می باشد.

حجت الاسلام خاتمی نژاد گفت : ایران اسلامی در جنگ تحمیلی نه تنها با صدام بلکه با همه ی مستکبران جهان جنگید و به پیروزی هم رسید و این ها همه به برکت داشتن رهبری فقید و شجاع می باشد.

به گفته این عالم روحانی؛ باید به قرآن متوسل شد نه اینکه فقط به حفظ کردن و قرآئت پرداخت یا به عبارتی باید تفکر و تعقل در قرآن را سرلوحه کار خود کرد تا به پیروزی دنیوی و اخروی رسید

وی افزود : جایگاه رهبری جایگاه عدالت است، اگر می خواهید عزت و امنیت جاودانه باشد، اگر می خواهید عاقبت تمامی امور ختم به خیر شود باید تابع ولی فقیه باشیم چراکه ولی فقیه جانشین تام الاختیار امام عصر حضرت مهدی (عج) در زمان غیبت ایشان می باشد.

حجت الاسلام خاتمی نژاد به جنایات گروه های تکفیری در چند روز پیش در تهران اشاره نمود و گفت : چند تروریست می خواستند ناامنی بوجود بیاورند اما دیدید که نتوانستند و این ملت اسلامی بار دیگر با خون جوانان و تدبیر مقام معظم رهبری اثبات کرد که همیشه در جبهه حق علیه باطل حضور دارد و به هیچ متجاوزی اجازه تعرض به این خاک را نمی دهد.

انتهای پیام/
خبرنگار خبرگزاری بسیج محمدرضا شریفی
ارسال نظرات
پر بیننده ها