فرمانده حوزه ولیعصر(عج)شهر کاکی:

باید در عرصه های مختلف مطالبات به حق مردم به گفتمان غالب کشور تبدیل شود

اسکندری گفتمان سازی و تبدیل خواسته های مردم به گفتمان غالب جامعه را دیگر از اهداف آتش به اختیار بودن دانست و تصریح کرد: باید در عرصه های مختلف مطالبات به حق مردم به گفتمان غالب کشور تبدیل شده و مسئولین را به تمکین در برابر آن وا داشت.
کد خبر: ۸۸۷۲۷۰۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی،فرمانده حوزه ولیعصر(عج)شهر کاکی در جمع مربیان و سرگروههای شجره طیبه صالحین ماه رمضان را ماه استغفار و استجابت دعا دانست و گفت: در ماه رمضان انسانها به ملکوت نزدیکترند و این ماه فرصت مناسبی برای آمرزش گناهان و تقرب به بارگاه کبریایی است.
وی مربیان شجره طیبه صالحین را پرچم داران حرکت جهادی وانقلابی در محلات دانست و گفت: با نگاه تربیتی می توان روحیه جهادی و انقلابی رادر بدنه ی بسیج و جامعه تزریق کرد  وثمرات ارزشمند آن را در مقاطع مختلف مشاهده کرد .

فرمانده حوزه مقاومت ولیعصر(عج)کاکی افزود: امروز با نگاه جهادی به مشکلات، میتوان گره های بزرگ را باز کرد و آن را در حافظه تاریخی ملت ماندگارکرد.

وی با اشاره به کلید واژه جدید مقام معظم رهبری در دیدار بادانشجویان گفت: تعبیر آتش به اختیار در کلام معظم له بیانگر نیاز جامعه به فضایی مطالبه گر متحرک و تکلیف گراست و این سه عنصر باید در فضای عمومی کشور به ویژ قشردانشجو بیش از گذشته خود را نشان دهد.

وی با بیان اینکه واقعا بعضی دستگاه ها دچاراختلال دررویکرد و عملکرد هستند گفت: اگر اختلال در رویکرد نبود مسئولان باید به جای دغدغه ی پخش ربنای شجریان در زمان افطار،نگران سفره افطاری مردم باشند و این مساله نشان میدهدرویکرد ها مختل و اولویت ها عوض شده است.

اسکندری گفتمان سازی و تبدیل خواسته های مردم به گفتمان غالب جامعه را دیگر از اهداف آتش به اختیار بودن دانست و تصریح کرد: باید در عرصه های مختلف مطالبات به حق مردم به گفتمان غالب کشور تبدیل شده و مسئولین را به تمکین دربرابر آن وا داشت.


ارسال نظرات