خبرهای داغ:

احیاء شب قدر در شهرکرد

مراسم احیاء نخستین شب از لیالی پرفضیلت قدر در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد با حضور خیل کثیر عاشقان عبودیت و بندگی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۳۰۱۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اقشار مختلف مردم مؤمن استان با حضور در مساجد، تکایا، بقاع متبرکه، گلزارهای شهداء و جوار قبور متبرک شهدای گمنام، و حسینیه های چهارمحال و بختیاری، نخستین شب از لیالی پرفضیلت قدر (شب نوزدهم رمضان المبارک) را به شب زنده داری با زمزمه دعا و مناجات سپری کردند.

ساکنان شهرکرد، مرکز استان نیز علاوه بر مساجد، آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها و تپه نورالشهدای شهرکرد، در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) گردهم آمدند و با نوای الغوث الغوث، عبودیت و بندگی خود به درگاه حضرت حق را فریاد زدند.

شب زنده داران شهرکردی ضمن تلاوت قرآن کریم، اقامه نماز قضا به جماعت، دعای پرفیض جوشن کبیر را با مداحان و ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام همخوانی کردند و در سحرگاهان پس از استماع بیانات سخنران مدعو، تاج قرآن را به سر نهادند و مغفرت و حوائج خویش، بخصوص عزت اسلام و مسلمین و تعجیل در فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را از خداوند متعال مسئلت کردند.

حضور کودکان در کنار والدین و استقبال نسل جوان از این مراسم معنوی بسیار چشمگیر بود.

نوحه و روضه و سینه زنی در سوگ شب ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی علیه السلام از دیگر برنامه های شب زنده داران در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار