جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی

بصیرت و ولایت‌مداری رمز بقای انقلاب اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: عموم جامعه از جمله مسئولین باید پشت سر ولایت فقیه حرکت کنند و مطیع دستورات مقام معظم رهبری باشند تا بتوانیم کشوری امن پر نشاط و دور از فتنه‌های داخلی و خارجی باشیم.
کد خبر: ۸۸۷۳۴۴۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در همایش طرح توجهی قرارگاه جواد الائمه(ع) که با حضور پایوران و پاسداران سپاه محلات، خانوده معظم شهدا، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و جمعی از مسئولین شهری در شهرستان نیم‌ور برگزار شد با اشاره به لیالی قدر گفت: باید خدا را شاکر باشیم از اینکه امسال توفیق بندگی را یک بار دیگر نصیبمان کرده است.

وی افزود: باید قدر این ماه مبارک و شب‌های قدر را درک کنیم تا بتوانیم نهایت استفاده را از هر لحظه این ماه و این شب ها داشته باشیم تا بتوانیم توشه آخرت را برای خود مهیا کنیم و سعادت دنیا و آخرت را نصیب خود گردانیم.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه دشمن همواره به دنبال ایجاد توطئه بر عليه کشور است گفت: برای مقابل با توطئه های دشمنان باید دشمن شناس باشيم و نسبت به توطئه های دشمنان در مقاطع مختلف حساس باشيم.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده به کینه‌توزی و دشمنی سه جبهه وهابیت، مسیحیت صهیونیستی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم بین الملل به سرکردگی اسرائیل اشاره کرد و گفت: این سه جبهه در مقابل جبهه مقاومت اسلامی قرار گرفته اند و برای اینکه جبهه مقاومت را از بین ببرند هزینه‌های زیادی کرده‌اند.

وی با انتقاد از عملکرد برخی مسئولین نظام گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به غير قابل اعتماد بودن دشمن تاکيد داشته‌اند ولی متاسفانه بسياری از مسئولين درک درستی از دشمنی دشمنان ندارند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: ما در این سال‌ها سختی‌های فراوانی متحمل شده‌ایم تا انقلاب اسلامی را به ثمر برسانیم و نمی‌توانیم با سهل انگاری برخی مسئولین، انقلاب اسلامی را دچار مشکل سازیم. سند2030 از جمله مواردی است که انقلاب اسلامی را دچار مشکل می‌کند که متاسفانه مسئولین با بی‌توجهی به محتوای این سند آن را امضا کردند.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده با تاکید بر ولایتمداری برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: عموم جامعه از جمله مسئولین باید پشت سر ولایت فقیه حرکت کنند و مطیع دستورات مقام معظم رهبری باشند تا بتوانیم کشوری امن پر نشاط و دور از فتنه‌های داخلی و خارجی باشیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات