خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه بیرجند:

خنثی کردن توطئه های تروریستی نشان از اقتدار سپاه/ این امنیت و اقتدار نباید دست خوش جناحی شود

استاد حوزه علمیه بیرجند گفت: امروزه سپاه خار چشم دشمنان است و دشمن می داند که اگر سپاه را از بین ببرد دیگر همیشه این تررورها را به سادگی انجام خواهد داد.
کد خبر: ۸۸۷۳۵۴۲
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام مختاری  استاد حوزه علمیه در  مراسم هفتمین روز شهدای حادثه ترور در سرایان ضمن تسلیت ایام شهادت مولی متقیان امام علی علیه السلام  اظهارداشت: شهدای این حادثه شهادتشان شبیه شهادت مولایشان امام علی (علیه السلام) مظلومانه بود.

وی اضافه کرد:  اولین شباهت شهادت امام علی و این شهدا این است که امام علی (ع) برای انجام فرایض   و عبادت مثل گذشته به مسجد رفته بودند و از قضیه ابن ملجم خبر نداشتند و به طور طبیعی ، این شهدا هم برای انجام امور شخصی وگرفتاری های خودشان به مجلس رفته بودند و از قضیه تروریستها خبری نداشتند.

مختاری بیان داشت: دومین شباهت شهادت امام علی و شهدای این حادثه این است که علی یعنی عدالت، زهد ، تقوا و جهاد. امام علی  به خاطر علی بودن به شهادت رسیدند این عزیزان هم به دلیل پیرو علی بودن، شیعه علی بودن  به شهادت رسیدند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: سومین  شباهت شهادت امام علی با این عزیزان این است که امام علی به دست فردی که خود را مسلمان می دانست و ادعای اسلام داشت به شهادت رسید واین گروهک تروریستی داعش هم به بهانه مسلمان بودن خود و ادعای اسلام و الله اکبر گویان  ، شیعیان وبی گناهان را به شهادت می رسانند.

وی ضمن تسلیت به خانواده این شهدا و طلب صبر از خداوند برای بازماندگان این عزیزان و تمام شهدای حادثه ترور ، وجود امنیت و هلاکت تروریست ها را نشان از اقتدار سپاه پاسداران دانست و یادآور شد: در دهه شصت ما هفده هزار شهید حادثه ترور داشتیم اما امروز اگر به اطراف ایران نگاه کنیم با توجه به این همه کشت و کشتار در منطقه توسط این گروهک های تکفیری  ما هفده شهید ترور بعد از چند سال از انقلاب در این حادثه تروریستی دادیم که این نشان از اقتدار ایران و امنیت در ایران و اقتدار نیروهای امنیتی مخصوصا سپاه که طی چند روز همه تروریستهای دیگر را دستگیر کرد دارد.

مختاری ادامه داد: این کشت و کشتاری که در منطقه به پا افتاده ، هدف اصلی همه این کشت و کشتار دست یابی به ایران است که اگر ما در آنجا با این تکفیری ها وتروریستها نجنگیم به گفته مقام معظم رهبر باید در مرزهای ایران و در کرمانشاه با آنها بجنگیم.

وی خاطرنشان کرد: این امنیت و اقتدار نباید دست خوش جناحی بشود همه باید دست به دست هم بدهیم تا امنیت این کشور که از نیاز های پایه است از بین نرود و در جهت حفظ آن همه با هم متحد شویم.

این کارشناس مذهبی افزود: امروزه سپاه خار چشم دشمنان است و دشمن می داند که اگر سپاه را از بین ببرد دیگر همیشه این تررورها را به سادگی انجام خواهد داد.

وی یادآور شد:  به گفته امام (ره )  اگر سپاه نبود کشور نبود، که این نشان از اهمیت این ارگان نظامی در کشورمان است که  ما باید قدر دان زحمات این عزیزان باشیم و خداوند را شاکر این نعمت و امنیت باشیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها