خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه:

امام على (ع) تجلی صفات خداوندی و الگوى انسان کامل برای تمامی بشریت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: امام على (ع) تجلی صفات خداوندی و الگوى انسان کامل برای تمامی بشریت است.
کد خبر: ۸۸۷۴۴۱۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

 حجت الاسلام محمد حیدری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تسلیت ایام سوگواری مولی متقیان حضرت علی (ع) گفت: از هر طرف به حضرت علی (ع) نگاه کنی در او صفات خدا را متجلی می‌بینی و امام، آینه تمام نمای کمال و جلال خداست.
 
 
وی افزود: اگر در زیارت ‌ها مرور کنید در می‌ یابید امام خازن علم خداست و نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) می فرمایند: من شهر علم ‌ام و علی درِ آن است.
 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه افزود حضرت علی بن ابی طالب(ع) فرمودند: «هرکس می‌خواهد درباره آسمان‌ها و زمین چیزی بداند از من سوال کند والله علی به راه‌های آسمان از راه‌های زمین آشناتر است».
 
 
وی افزود: حضرت علی(ع) آیات نازل شده در شب و روز، و سفر را از هم تمیز می داد و می دانست هر آیه‌ای کی و کجا نازل شده است و علوم اولین و آخرین همه در نزد علی(ع)‌ است.
 
 
حجت الاسلام حیدری امام در ادامه با اشاره به گوشه هایی از خصوصیات آن حضرت گفت: امام على علیه السّلام تهیدست نبود، از دسترنج خود تولید فراوانى داشت و وقتى فقراء و یـتـیـمـان را دعـوت مـى كرد، بر سر سفره انواع غذاهاى رنگارنگ مى گذاشت، و همگان را دعوت به تناول غذاها مى كرد، امّا خود بر سر همان سفره ، نان خشك مى خورد.
 

وی افزود: کرامات آن حضرت به حدی فروان است که حتی دشمنان ایشان نیز نمی توانند آنرا کتمان نمایند.
 
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه در پایان گفت: امام على (ع) تجلی صفات خداوندی و الگوى انسان کامل برای تمامی بشریت است .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات