خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خبر داد؛

مراسم گرامیداشت هفتم تیرماه در شهرستان گنبدکاووس

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: مراسم گرامیداشت سالروز هفتم تیرماه با حضور مسئولان استانی در مسجد قائمیه شهرستان گنبدکاووس برگزار می‎شود.
کد خبر: ۸۸۷۵۰۷۷
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از تسنیم، عبدالقدیر کریمی، ظهر امروز در جلسه هماهنگی روز قدس و هفت تیر در فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: با توجه به اینکه کشورهای استعماری و دشمنان درصدد تخریب سیاست‌های الهی در جهان هستند باید راهپیمایی روز قدس باشکوه‌تر از سالهای گذشته برگزار شود. در این روز مردم مسلمان با همدلی و اتحاد و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری، از اثر به یادگار مانده امام خمینی (ره) برای حمایت از مردم فلسطین در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

فرماندار گنبدکاووس تصریح کرد: با توجه به حادثه تروریستی در تهران و طی هشدارها و موارد یادآوری شده، مطمئن هستیم که نیروهای امنیتی، در طول مسیر راهپیمایی، ملاحظات نظم و امنیت را اعمال می‌کنند.نیاز است دستگاه‌های مرتبط در این روز با حساسیت ویژه طول مسیر را رصد کنند تا اتفاق خاصی رخ ندهد.

وی درباره مراسم هفت تیر اظهار داشت: در تلاش هستیم تا مراسم متمرکز با حضور یکی از سخنرانان برجسته در روز یا شب هفت تیر در مسجد قائمیه برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام علی فتحی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس هم در این مراسم اظهار داشت: روز قدس از یادگار امام خمینی (ره) است که این راهپیمایی سبب ایجاد وحدت مسلمانان جهان شده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس افزود: مراسم روز قدس از ساعت 11 از مسجد قائمیه آغاز و به سمت میدان مرکزی و خیابان سرابی و سپس مصلی امام جعفر صادق (ع) به پایان می‌رسد. نمایشگاهی با همکاری اداره ارشاد و شهرداری در محوطه مصلی در این روز در گنبدکاووس برپا می‌شود.

فرهاد شیبک در این جلسه اظهار داشت: با توجه به مشکلات سیستم صوتی هر ساله در مراسمات مذهبی و ملی امسال از محل تملک دارایی دستگاه‌های اداری مبلغ 25 میلیون تومان برای خرید سیستم صوتی تخصیص خواهد یافت.

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، ضرورت مبارزه با رژیم صهیونیستی را در جامعه زنده کرد. حادثه هفت تیر نباید فراموش شود زیرا این روز یادآور خصومت دشمنان نسبت به کشور جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها