خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قاین:

مفتخریم که دور شمع ولایت می چرخیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قاین گفت: ما در بدنه بسیج نباید فرمایشات مقام معظم رهبری را مثل سایر افراد و مسئولین بگیریم بلکه ما باید فرمایشات مقام معظم رهبری را یک ابلاغ و دستور العمل بگیریم و باید افتخار کنیم که دور شمع ولایت می چرخیم که مبادا صدمه ای به این جایگاه برسد.
کد خبر: ۸۸۷۵۴۳۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه شهید ناصری شهرستان قاینات با حضور فرماندهان پایگاه های این حوزه برگزار شد.

 برات زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قاین در این مراسم اظهارداشت: خدا را شاکریم که نعمت های زیادی به داده و یکی از آنها نعمت انقلاب است و امروز یک توفیق است که نصیب ما شده است که بتوانیم جزء مسئولین و خادمین به این نظام باشیم.

وی عنوان کرد: ما امروز باید به خودمان ببالیم چرا که بسیاری از افراد بودند که زحمات زیادی برای این نظام کشیدند ولی در ادامه دچار فراز و نشیب شدند و کم آوردند و از قطار انقلاب پیاده شدند.

برات زاده افزود: امروز به ظاهر امام زمان(عج) در بین ما نیستند ولی نایب امام زمان در بین ما هستند. ما در بدنه بسیج نباید فرمایشات مقام معظم رهبری را مثل سایر افراد و مسئولین بگیریم بلکه ما باید فرمایشات مقام معظم رهبری را یک ابلاغ و دستور العمل بگیریم و باید افتخار کنیم که دور شمع ولایت می چرخیم که مبادا صدمه ای به این جایگاه برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قاین ضمن قدردانی از زحمات فرمانده سابق حوزه شهید ناصری گفت: حضور در بدنه بسیج عبادت است و باید قدر این جایگاه را بدانیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها