جانشین ناحیه بوشهر:

انس گرفتن با قرآن موجب جامعه انقلابی می شود

بوشهرـ جانشین ناحیه بوشهر اظهار کرد: جوانان و نوجوانان با قرار گرفتن در مسیر از انحرافاتی که امروز در جامعه وجود دارد خارج می شوند و موجب جامعه ای انقلابی می شوند.
کد خبر: ۸۸۷۶۰۲۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛مراسم ترتیل خوانی نوجوانان بسیجی در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام صادق(ع) بوشهر با حضور قاریان و حافضان نوجوان بسیجی برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا شهابی با بیان اینکه انس گرفتن با قرآن کریم موجب تقویت روح و جان انسان می شود، گفت: حضور نوجوانان بسیجی در مراسمات ترتیل خوانی موجب ترویج فرهنگ هرچه بهتر قرآن در بین جوانان می شود.

جانشین ناحیه بوشهر اظهار کرد: جوانان و نوجوانان با قرار گرفتن در مسیر از انحرافاتی که امروز در جامعه وجود دارد خارج می شوند و به سوی باری تعالی می شتابند و موجب جامعه ای انقلابی می شوند.

شهابی افزود: قرآن مسیر اصلی هدایت انسان را مشخص می کند و با انس گرفتن با این کتاب الهی جوانان و نوجوانان به نور خدایی نزدیک می کند.

وی با توجه به اینکه مراسم ترتیل خوانی در رده نوجوانان هرساله برگزار می شود، بیان کرد: هدف از برگزاری ترتیل خوانی در رده نوجوانان و جوانان مانوس کردن آنها با قرآن کتاب الهی است.

شهابی تصریح کرد: کسانی که به سمت قرآن می روند و به فرمایشات این کتاب الهی عمل کند می تواند به درجاتعالی دست پیدا کند./انتهای پیام

 
ارسال نظرات