فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد

آزادسازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس سرلوحه آرمان‌های ملت ایران

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: ملت ایران اسلامی آزادسازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان‌های خویش قرار داده است و از این رو روز قدس را همه ساله به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ و به لرزه انداختن استکبار جهانی اعلام کرده است.
کد خبر: ۸۸۷۶۲۵۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶
سرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: امام خمینی (ره) با درایت و هوشمندی یک روز را در تاریخ به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس، یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در حمایت از آرمان‌های فلسطین برگزار شد و حضور مردم در این مراسم هر سال باشکوه‌تر از سال قبل است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیست ترکیبی از خشونت، ترور، کشتار و ویرانگری را برای ملت‌ها به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: این رژیم جعلی از همان ابتدای تشکیل خیانت بار به فکر توطئه خرابی بوده و هست ود ر طول تاریخ بی رحم‌ترین دولتی است که تا به حال در روی زمین بوده و بیشترین خیانت را در حق ملت مظلوم فلسطین و بعد از آن ایران کرده است.

برزگر در ادامه سخنانش عنوان کرد: ترور دانشمندان هسته ای ایران اسلامی یکی از جنایات این رژیم جعلی است.

وی ابراز داشت: ملت ایران اسلامی آزادسازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان‌های خویش قرار داده است و از این رو روز قدس را همه ساله به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ و به لرزه انداختن استکبار جهانی اعلام کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: امید است امسال نیز روز قدس با توجه به توطئه های استکبار با صلابت و استواری و حضوری با شکوه‌تر برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات