خبرهای داغ:
مدير حوزه علميه امام صادق (ع) گرگان؛

سپاه در حمله موشكي پنجه‌ آهنین خود را به دشمن نشان داد

مدير حوزه علميه امام صادق (ع) شهرستان گرگان گفت: پاسخ مقتدرانه، غافل‌گیر کننده و دندان‌شکن غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دشمنان ما را در حیرت و ترس فرو برده است.
کد خبر: ۸۸۷۶۲۵۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدمحسن طاهری با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر داعش اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید «قاتلوهم یعذبهم الله بایدیکم و یخزهم و ینصرکم علیهم و یشف صدور قوم مومنین» یعنی با دشمنان بجنگید تا خداوند به دست شما آنها ‌را عذاب و خوار کند و شما را بر آنان پیروز کند و سینه‌های اهل ایمان را تشفی بخشد.
وی تصریح کرد: اساسا برخورد با دشمن باید برخورد عزتمندانه، بازدارنده و ادب‌کننده باشد تا دوباره جرات جسارت به خود ندهد.
مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان گفت: خداوند متعال در آیه‌ی نفی سبیل «ولن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا» یعنی خداوند هیچ راهی برای برتری کافران بر مومنان قرار نداده است و آیاتی مانند «و لاتهنوا و لاتحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین» یعنی سستی نکنید و اندوه‌گین مباشید، شما برتری دارید اگر ایمان داشته باشید به اهل ایمان شجاعت و اقتدار می‌بخشد و آن‌ها را از ترس و عقب‌نشینی و خودباختگی در برابر دشمن باز می‌دارد.
 طاهری افزود: امام خامنه‌ای بارها به دشمنان هشدار داده بودند، مثلا در قضایای کشتار منا، به آل‌سعود که پدر داعش هستند، هشدار دادند ولی ظاهرا چندان جدی نگرفته بودند شاید هم به برخی از افراد بزدل داخلی ما دلخوش بودند تا بتوانند توهم برجام دو و سه را پیگیری کنند و مانع از به‌کارگیری سامانه‌ی موشکی بشوند ولی زهی خیال باطل!
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی با داشتن رهبری الهی، شجاع، مدبر و مقتدر و ملتی بابصیرت و شکست‌ناپذیر، هرگز زیر بار ذلت نخواهد رفت و برخورداری این نظام از بردباری و رافت اسلامی، نباید باعث سوءاستفاده‌ی دشمن شود.
مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان گفت: داعش پس از ماه‌ها تلاش و برنامه‌ریزی و احتمالا با استمداد از منافقین و نهادهای اطلاعاتی بعضی از کشورهای خلیج، توانستند یک ترقه‌بازی در کشور ما به‌ راه بیندازند ولی پاسخ مقتدرانه، غافل‌گیر کننده و دندان‌شکن غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دشمنان ما را در حیرت و ترس فرو برده است و باید گفت «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد».
 طاهری خاطرنشان کرد: این عملیات کور تروریستی باعث شد که ما بتوانیم پنجه‌ی آهنین خود را به دشمن نشان دهیم تا بدانند از این به بعد باید با جمهوری اسلامی محترمانه رفتار کنند و عزت ملت ایران را مراعات کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها