خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری:

راهپیمایی روز قدس سهم موثری در انسجام ملی دارد

حجت الاسلام بهرامی، شرکت در راهپیمایی روز قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین را وظیفه دینی هر مسلمانی دانست.
کد خبر: ۸۸۷۶۴۴۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
حجت الاسلام بهرامی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه در خصوص راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی روز قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین را وظیفه دینی هر مسلمانی دانست.
 
 
 
وی در ادامه گفت: سکوت مردم در برابر تجاوز و ظلم و ستم صهیونیست، یک نحوه تایید ظالم می باشد. سکوت مردم در برابر تجاوز و ظلم و ستم صهیونیست، این یک نحوه تایید است، جامعه بین المللی عموما و جامعه اسلامی خصوصا ، این را باید وظیفه خودشان بدانند که بیش از نیم قرن است مسلمانهای فلسطین، تحت قهر و ظلم و جور صهیونیست هستند و این راهپیمایی سهم موثری هم در انسجام ملی و دینی و هم در پشتیبانی دارد.
 
 
 
 
وی با اشاره به اینکه امروز صهیونیسم نماد تروریسم، کودک‌کشی، اشغالگری، تجاوز و نسل‌کشی است،  رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا تلاش دارد با ایجاد اختلاف و تفرقه و به دنبال آن جنگ و خونریزی میان مسلمانان مانع از ایجاد چنین اتحاد و انسجامی شود و راهپیمایی روز قدس می تواند ضمن خنثی کردن این توطئه شوم زمینه اتحاد و همدلی میان مسلمان را فراهم کند.

 

 

وی ادامه داد: مردم ما حتی در بزنگاه ها و برنامه هایی كه به شكل ناگهانی اجرا می شوند حضور پر شمار و فعال دارند حال با توجه به این نكته كه امسال حضور دشمنان و استكبار جهانی به طرق گوناگون در منطقه غرب آسیا بیشتر شده است قطعا مردم این را درك میكنند و با حضور گسترده تری در چنین صحنه هایی برای زدن سیلی به استكبار شركت خواهند كرد.

 

 

 وی با بیان اینكه دشمنان جمهوری اسلامی ایران از چنین برنامه هایی هراس دارند افزود: تنفر مردم از رژیم صهیونیستی قطعا بیشتر شده است و از طرفی این بحث اصلا ربطی به جامعه اهل سنت و یا مذاهب دیگر ندارد كه دشمنی و تنفر از این رژیم مربوط به ملی گرایی یا مذهبی گرایی باشد بلكه یك مسئله ایست كه مستقیما متوجه مسلمانان جهان و مربوط به قداست بیت المقدس و دین ماست.

 

 

وی تصریح كرد: همه باید احساس مسئولیت بكنیم در قبال مسئله رژیم صهیونیستی كه قبله اول مسلمانان را اشغال و مردم آن را دارد به خاك و خون می كشد.

 

 

وی در ادامه گفت: در مقابل مظلومیت فلسطین نیز البته همه وظیفه داریم كه احساس مسئولیت كرده و با تمام توان از آنها دفاع كنیم و از طریق چنین راهپیمایی هایی انزجار خود را از رژیم كودك كش صهیونیستی و همچنین اخوت و برادری خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام كنیم.

ارسال نظرات