خبرهای داغ:
بسیج تحلیل می کند:

دریافت کوبنده پاسخ برای ترقه در کردن

به فرموده رهبر انقلاب این ترقه بازی بود و در برابر ترقه در کردن پاسخ را با موشک دریافت کردند پس به میزان تهدید ها پاسخ ها هم کوبنده ترخواهد شد.
کد خبر: ۸۸۷۶۵۹۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست ها درسوریه تنها دقیایقی پس از آن اتاق افتاد که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود فرمودند: دشمنان توان سیلی زدن به ما را ندارند بلکه ما به آنان سیلی خواهیم زد" اشاره رهبر معظم انقلاب برای سرکوب تروریست ها و شکستن دندان ابرقدرت ها کافی بود تا سپاه مقتدر اسلام  با شلیک شش موشک از نوع ذوالفقار مقر تروریست ها را در دیرالزور منهدم کند و خسارات و تلفات سنگینی را بر آنان وارد کردند.

پس از اینکه تروریست ها  فایل ویدیویی خود را به زبان کردی منتشر کردند و متعاقب آن آمدنیوز با اختلاف افکنی به دنبال شکاف قومیتی و تقابل کردهای  ایران بود سیلی سخت ازهمان نقطه در دستورکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت تا تمام استکبار و ابرقدرتها بدانند ایران هرگز اتحاد و همدلی خود را از دست نخواهد داد.

پس از اینکه حمله تروریستی به داخل ایران انجام شد حمایت علنی و آشکار عرب مرتجع و اسراییل با امریکا از اقدام تروریستی ذهنیتی را در برخی قدرتهای استکباری ایجاد کرد که می توانند  ایران را مورد تهاجم و نا امن کنند .

عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان به صراحت گفت: باید جنگ را به داخل ایران بکشانیم، لذا با شلیک هدفمند به دیرالزور سوریه با موشک های زمین به زمین میان برد ذوالفقار هشداری شدید به تیم عبری و عربی داد که ایران امنیت خویش را با هیچ چیز معاوضه نخواهد کرد و در صورت تهدید ایران توسط اسراییل و کشورهای میکروسکوبی مرتجع عرب لقمه چربی برای بلعیده شدن  توسط ایران می باشند.

حمله سپاه به دیروالزور عمق استراتژیک  ایران را به رخ ابرقدرتها کشید و به تمام دنیا پیامی صادر کرد ایران توانایی دفاع از خود را دارد و هیچ نقطه ای در دنیا برای متجاوزان به امنیت ایران ایمن نخواهد بود لذا اسراییل اگر بخواهد مانند عربستان ایران را تهدید کند با مشت آهنین مواجهه خواهند شد

ایران برای دفاع از خود اقدام به عملیات نظامی کرد و ارتباطی به تحریم ها ندارد اما می تواند هشداری به آمریکا باشد که در صورت ادامه شرارت ها و تحریم ، ایران راه دیگری را برای مقابله مثل برگزیند و از تمام ظرفیت ها برای دفاع از منافع خود استفاده کند امریکا با استفاده از یازده سپتامبر  توانست مجوز غیر قانتونی حمله به کشور ها را بگیرد و با قتل و کشتار و نابودی مردم بی دفاع در عراق و آفغانستان باعث توسعه تروریست در منطقه و جهان شود اما ایران با ارایه شیوه جدید و مدرن مبارزه واقعی با تروریسم آمریکا و اعراب مرتجع و اسراییل را به چالش کشیده  و توانسته است بیداری ملت ها را در جهان رقم بزند

از طرفی به غرب این پیام را داد اگر ایران پایبند مذاکرات است دلیل بر ناتوانی در دفاع از خود نیست و چنانچه لازم باشد ضربات کوبنده و مهلک را بر پیکر دشمنان خود وارد خواهد کرد.

بمباران  مواضع خط مقاومت به بهانه مبارزه با تروریسم توسط اسراییل، آمریکا و ترکیه و اعراب مرتجع به سرکردگی عربستان و هم زمانی مذاکرات هسته ای و مذاکراه با امریکا  نوعی ذهنیت در خط مقاومت درحال ترویج بود که ایران قدرت برخورد را با حملات حامیان داعش ندارد  با این عملیات موشکی بازگشت قدرت مضاعف به خط مقاومت و اعتماد بیشتر به ایران سبب خواهد شد که حملات آمریکا و حامیان داعش کاهش یابد و  قائله داعش به زودی برچیده خواهد شد.

 چنانچه این اتفاق با قدرت و برتری میدانی رخ دهد تعداد پایگاه های آمریکا در منطقه کاهش خواهد یافت وامنیت خلیج فارس و تنگه هرمز با قدرت نظامی ایران تامین خواهد شد.

البته این یک هشدار نرم بود که سپاه ایران به تروریست ها و حامیان آنها داد ایران برابر تهدیدات پاسخ کوبنده خواهد داد اگر حملات به ایران تکرار شود نیروهای نظامی مقتدر انتقام خونین واقعی را به انان نشان خواهند داد .

داعش درحد و اندازه ای نیست که سپاه پاسداران و ارتش مقتدرایران را با آنها مقایسه کنیم بلکه شلیک به داعش هشدار به حامیان این گروه تروریستی بود تا بدانند ایران امنیت خود را با هزاران  شهید و جانباز و تحریم های بی سابقه به دست آورده است  لذا شکستن چنگ و دندان قدرت های متجاوز کمترین واکنش ایران در قبال  تعرض خواهد بود.

به فرموده رهبر انقلاب این ترقه بازی بود و در برابر ترقه در کردن پاسخ را با موشک دریافت کردند پس به میزان تهدید ها پاسخ ها هم کوبنده ترخواهد شد.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار