فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین:

حمله موشکی سپاه پیام روشنی به مدعیان حکومت بر جهان داشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین گفت: سیلی کوچک سپاه بر چهره خشن گروهک تروریستی، پیام رسان این است که مدعیان حکومت بر جهان در تحلیل‌ها و اظهارنظرهای خود نسبت به ملل آزاده به ویژه ایران اسلامی تجدید نظر کنند.
کد خبر: ۸۸۷۷۱۱۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به روز جهانی قدس و اهمیت راهپیمایی این روز گفت: امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، 38 سال قبل در یک راهبردی آینده‌نگر، برای آزادی قدس شریف و به پا خاستن امت اسلامی در رویارویی با رژیم جعلی اسرائیل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کرد.

وی افزود: در اوایل فقط در ایران اسلامی شعار حمایت از فلسطین و انتفاضه مردم مقاوم آن سرزمین داده می‌شد اما دیری نپائید که حرکت اسلامی و الهی که مبتنی بر کلام خدا، خطاب به بندگان صالح و پیامبران بود، که در برابر ظلم ظالمان بایستید و ساز و برگ جنگی برای مقابله با دشمنان آماده کنید، جای خود را در دل تمام آزادگان عالم باز کرد و در این روز در هزاران نقطه از جهان و با فریاد میلیون‌ها انسان آزاده شعار حق‌طلبی و ظلم ستیزی طنین انداز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین تصریح کرد: روز قدس، نمایش ناکامی جبهه استکبارجهانی در جلوگیری از گفتمان انقلاب اسلامی ایران در جهانی شدن این آرمان است. این روز، حضور میلیونها نفر از انسانهایی است که با حضور خود در راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهند عمر رژیم غاصب اسرائیل روبه زوال است و این جبهه مقاومت و انتفاضه است که احیای فلسطین و قطع دست رژیم نامشروع اسرائیل را رقم خواهد زد.

سرهنگ پاسدار براتعلی به پیام‌های این روز جهانی اشاره کرد و گفت: پیام وحدت براساس فرمایش حضرت امام راحل(ره) که فرمود«اسرائیل باید از بین برود و قدس شریف آزاد شود» و تحقق این شعار در افق مبارزه و جهاد است.

وی افزود: از دیگر پیام‌های این روز که باید به خوبی از جانب اسرائیل و حامیان آن، آمریکا، عربستان و گروه‌های تکفیری و داعش درک شود، اقدامات مجاهدانه و به هنگام کشوری است که نه تنها افتخار حمایت از نهضت‌های آزادی بخش و مقاومت را دارد بلکه قاطعیت و صراحت در برخورد با آنانی را دارد که به خود اجازه می‌دهند با اعمال شرارت و ترور، خون ده‌ها انسان بی گناه و بی‌دفاع را بر زمین بریزند.

فرمانده سپاه ناحیه خمین در ادامه گفت: سیلی کوچک موشکی سپاه پاسداران بر چهره خشن و خبیث گروهک تروریستی و برای آنانی که با مستی و غرور به رقص شمشیر می‌پردازند و ادعای حکومت بر جهان را از راه غارت و چپاول طی می کنند این پیام را دارد که« به خود بیایند و در تحلیل‌ها و اظهار نظرهای خود نسبت به ملت‌های آزاده به ویژه ایران اسلامی تجدید نظر کنند و این پیام را باید مثلث شوم آمریکایی، صهیونیستی و وهابی حاکم بر عربستان جدی بگیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روز قدس، یک روز الهی است و فرصتی مغتنم برای به نمایش گذاشتن قدرت و اراده مصمم میلیون‌ها مسلمان و غیرمسلمان در نابود کردن این غده سرطانی و رژیم اشغالگر قدس است. و بر اساس اعتقاد الهی، مشتاقانه و با عزمی راسخ در راهپیمایی روز قدس شرکت و باحضور خود بار دیگر با مشت‌های گره کرده و منسجم فریاد« مرگ بر آمریکا_ مرگ بر اسرائیل» سر خواهیم داد .

خبرنگار فاطمه اکبری

انتهای پیام/

ارسال نظرات