خبرهای داغ:
رییس بسیج اساتید سپاه نینوا گلستان؛

بصیرت شهید چمران الگویی برای همگان است

رییس بسیج اساتید سپاه نینوا گلستان گفت: در سالروز شهادت این بزرگمرد جا دارد شخصیت این انسان بزرگ تبیین شود چرا که بصیرت شهید چمران برای همه الگو است.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۷۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی اصغر نصر الله نژاد در سالروز شهادت شهید چمران در جمع اساتید بسیجی گفت: در سالروز شهادت این بزرگمرد جا دارد شخصیت این انسان بزرگ تبیین شود چرا که بصیرت شهید چمران برای همه الگو است.

وی افزود: با توجه  به کتب به جا مانده از شهید چمران می توان به عمق نگاه این انسان پی برد چرا که مسائلی که وی در کتاب هایی نظیر کردستان ، بیان کرد به گونه ای است که گویی تمام  قضایا و مسائلی که امروز در جامعه مطرح است و اتفاق افتاده  را در آن پیش بینی کرده است.

رییس بسیج اساتید سپاه نینوا گلستان گفت: با مطالعه آثار شهید چمران می توان به قرائتهای که از اسلام رحمانی و داعشی و یا قضایای فتنه88 و بسیاری از شبهات جامعه دست یافت.

این استاد دانشگاه همچنین با توجه به رسالت بسیج اساتید اظهار داشت:عمده فعالیتهای بسیج اساتید در زمینه جنگ نرم است و در این رابطه کارگاههای ملی، استانی انجام شد و البته در سطح جهانی نیز این مسئله از طرف بسیج اساتید در کشور پیگیری می شود.

وی گفت: همچنین در استان کارگاههای متعدد آموزشی و فرهنگی  نیز در جهت افزایش و تقویت  مسائل سیاسی و بصیرت افزایی انجام شد.

گفتنی است وی در ادامه، آماری از چگونگی تشکیل کانونها و انتخاب مسئولین در بخشهای مختلف این سازمان ارائه داد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها