خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خبر داد

بهره‌برداری از واحد گندله‌سازی شرکت ذوب آهن اسدآباد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از بهره‌برداری واحد گندله‌سازی شرکت ذوب آهن در منطقه اسدآباد با سرمایه گذاری بخش خصوصی ظرف 15 روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۷۵۱۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا متین در مراسم بزرگداشت روز ملی اصناف با بیان اینکه در اتاق اصناف همدان در بحث اتاق بازرگانی و حضور اصناف خلأ وجود دارد، اظهار داشت: با توجه به تغییرات و شرایطی که برای دنیا پیش می‌آید و نیاز است با شناخت و حضور در عرصه‌های دیگر یک نگرش جدیدی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه با حضور چند واحد خواروبارفروشی بزرگ یک تنش بزرگ در استان ایجاد شده است، افزود: نیاز است که بازار را به بازار قوی تبدیل کنیم و حضور در صحنه های خارج از استان بیشتر شود .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه باید در اتاق بازرگانی از بازاریان جزو اعضای اصلی وجود داشته باشد، گفت: لازم است بازار حضور پررنگ و بسیار موثری در اتاق اصناف داشته باشد.

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری در اتاق اصناف مربوط به بازار و استان است بر تعیین خط ومشی توسط بازار تاکید کرد و بیان داشت: باید دید را فراتر ببریم و خط و مشی از سمت بازار به سمت بخش های خصوصی حرکت کند.

متین با اشاره به اظهارات رئیس جمهور که باید فضای صادرات متفاوت تر از همیشه باشد، گفت: ردئیس جمهور برای این مهم رقم تعیین کردند و ما باید به سمت اصلی برویم و تلاش کنیم که این سرفصل ها را به مرحله ظهور برسانیم و با دقت به عدد تعیین شده، شرایط رسیدن به آن را محیا کنیم و این اتفاق نمی افتاد مگر به دست پرتوان شما!

وی با تأکید بر همکاری بیشتر در بخش های خصوصی و دولتی گفت: هیچ مسئله ای در کشور وجود ندارد که خارج از توان بخش خصوصی باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان تصریح کرد : دولت اجازه سرمایه گذاری ندارد ولی بخش خصوصی می تواند در همه زمینه ها سرمایه گذاری کند و ما هم در خدمت این بخش شرایط را ارتقا خواهیم داد.

وی با بیان اینکه در ابتدای دولت قبل قول بهره‌برداری از چند واحد تولیدی را داده بودیم از بهره‌برداری واحد گندله‌سازی شرکت ذوب آهن در منطقه اسدآباد با سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد و افزود: ظرف 15 روز آینده این خط تولید با حضور مسئولین کشوری به بهره‌برداری خواهد رسید که یکی از چرخه های تکمیل کننده حلقه فولاد کشوری و تاثیرگذار در سطح کشور است.

متین با اشاره با تاکیدات چند سال اخیر مقام معظم رهبری بر مسئله اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال عنوان کرد: بنابر مصوبات قرارگاه در بحث تولید 14 بند وجود دارد که بند آن مربوط به احیای واحد ها و بهره‌برداری از واحدهای تولیدی است، که چهار طرح تولیدی از استان همدان است که امیدواریم این طرح ها با همکاری سرمایه گذارها به بهره برداری رسد.

وی اضافه کرد : دربحث صادرات 17 دستورالعمل خاص تعیین کرده اند که امیدواریم با همکاری بخش خصوص به مرحله ظهور برسیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس یادآور شد : فردا باید تایید حمایت و حماسه حضور را انجام دهیم و با حضور در مراسم روز قدس مهر تایید را در حماسه حضور روز انتخابات داشته باشیم.

انتهای پیام /

اخبار مرتبط
ارسال نظرات