خبرهای داغ:
امام جمعه سنقر کلیایی:

اقدام موشکی سپاه علیه داعش اقتدار نظام را افزایش داد

حجت الاسلام صفدری گفت: پاسخ موشکی سپاه علیه داعش هشداری به عربستان، صهیونیستها و آمریکا بود.
کد خبر: ۸۸۷۷۹۴۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقر، حجت الاسلام مجید صفدری در خطبه های  عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سنقروکلیایی ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت حدود و تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوای الهی، باعث عزت نفس انسان می شود.

 

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بیان داشت:  روز جهانی قدس بستری برای ایجاد اتحاد در بین مسلمانان است که می تواند مقدمه ای برای نابودی مستکبران جهان باشد.

 

 

وی پاسخ موشکی سپاه به اقدام تروریستی داعش را به عنوان اقدام ارزشمندی که موجی از شادی را در جامعه و متحدان ایران اسلامی در دیگرکشورهای اسلامی بوجود آورد دانسو گفت: در دیگر نقاط دنیا همشاهد اقدام های تروریستی مشابه تهران بودیم اما پاسخی از سوی کشورهای مورد هجوم مشاهده نشده و محکم ترین اقدام در برخورد با تروریستها در طول چند سال اخیر، همین اقدام محکم موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که پیامهای فراوانی برای دنیا و آثار خوبی برای نظام اسلامی ایران به دنبال داشت.

 

 

حجت الاسلام صفدری ابراز داشت: اقدام موشکی اخیر علیه تروریستهای داعش سبب تقویت روحیه وحدت در دفاع از کشور، هشدار به عربستان، صهیونیستها، آمریکا و متحدان آنها و پاسخ به اقدام تحریمی آمریکا که هیچ چیز نمی تواند مانع اقدام های دفاعی ایران اسلامی باشد، گردید.

 

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یارانش و هفته قوه قضاییه گفت: با اجرای عدالت اجتماعی از مستضعفان و اقشار ضعیف دفاع می شود.

 

 

خطیب شهرستان سنقروکلیایی در بخش دیگری از سخنانش اهمیت تقوی را تشریح کرد و غفلت را اساسی ترین مانع خود شناسی و خداشناسی عنوان کرد و گفت: شبهات اعتقادی، تفکرات باطل، خودمحوری و دل بستن به خوشی و خوشگذرانیهای زود گذر، لذت های کاذب دنیوی و ثروت اندوزی بی حد و مرزاز عوامل ایجاد غفلت در انسان هستند.

 
 
همچنین یادآوری هفته صرفه جویی در مصرف آب و قدردانی از تلاش دست اندرکاران شرکت آب و فاضلاب در راستای تامین آب سالم مورد نیاز مردم از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه سنقر و کلیایی به آنها اشاره کرد.
ارسال نظرات