خبرهای داغ:
امام جمعه ثلاث باباجانی:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی روزقدس ستودنی است

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: مردم با حضور پرشور و حماسی خود در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان نشان دادند که اجازه تفرقه افکنی به دشمنان اسلام را نخواهند داد.
کد خبر: ۸۸۷۷۹۵۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ثلاث باباجانی، ملا احمد شیخی درخطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ثلاث باباجانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کردو اظهار داشت:این اقدام و حضور پرشور مردم ستودنی بود و به دشمنان فهماند که شما اجازه تفرقه و اختلاف افکنی را نخواهید داد.

 

ملا احمد شیخی گفت: قدس قبله اول مسلمانان بوده و هست و اجازه نمی دهیم کسی آن را از ما بگیرد.

 

ماموستا شیخی در ادامه سالروز ۷ تیر را به همه ی ملت شهید پرور ایران تسلیت گفت واظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از زمان تاسیس تا اکنون همواره شهیدان زیادی را از طریق ترور تقدیم کرده است.

 

وی با اشاره به نزدیکی عید فطر اظهار داشت: از مسلمانان انتظار دارم همچون سنوات گذشته وحدت را رعایت کنند و اجازه سوء استفاده به دشمنان اسلام را ندهند.

 

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: در شرایط کنونی بیش از هر چیزی به وحدت نیازمندیم و دشمنان دنبال تفرقه افکنی هستند و ما باید با بصیرت خود مانع تحقق اهداف آنان شویم.

 

ماموستا شیخی در ادامه به مقوله زکات پرداخت و گفت: مسلمانان آگاه باشند در فصل زکات محصولات هستیم و نباید زکات فراموش شود،زکات فریضه الهی است و مردم نباید این فریضه را فراموش کنند.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ارسال نظرات