خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

ملت‌های مسلمان باید با وحدت غده سرطانی خاورمیانه را نابود کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: ملت‌های مسلمان باید با همبستگی و فریاد «الله اکبر»، اسرائیل این غده سرطانی خاورمیانه را نابود کنند.
کد خبر: ۸۸۷۸۰۶۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه با دعوت همگان به تقوا، پرهیزکاری و دوری از معصیت اظهار داشت: قیامت ظرف ظهور و بروز اعمال انسانهاست و حقیقت اعمال در آنجا ظاهر خواهد شد.

 

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) گفت: ماه رمضان بهترین ماه برای رسیدن به درجات و مقامات الهی است و نزول قرآن در لیله القدر اهمیت این موضوع را می رساند.

 

آیت الله علما در ادامه با اشاره به روایتی از امیرالمومنین(ع) تقوی را حافظ انسان معرفی کرد و افزود: انسان در هر شغل و لباسی که هست باید تقوای الهی پیشه کند و رضایت خدا را جلب کند که در این صورت لذت دنیا و آخرت را کسب خواهد کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: به حمدالله امسال حضور مردم از هر سال پرشورتر بود و این حضور مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل و دشمنان اسلام است.

 

امام جمعه کرمانشاه ابراز داشت:  امام خمینی(ره) فرمود "ما با الله اکبر، شاه را بیرون کردیم نه اسلحه و ستیز و جنگ"، این فرمایش خطاب به مسلمانان جهان این را پیام را می رساند که " ای مسلمانان دنیا با الله اکبر اسرائیل را باید محو کنید".

 

خطیب جمعه کرمانشاه تاکید کرد: این تکلیف همه یک میلیارد و نیم مسلمان جهان است که قدس و قبله اول مسلمین را آزاد کنند.

 

آیت الله علما روز قدس را روز زوال بی تفاوتی دانست و ابراز داشت: دنیا نمی تواند در مورد قبله اول مسلمانان و ظلم و ستمی که به مسلمانان می شود بی تفاوت باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: اسرائیل یک رژیم کودک کُش است که جوانان فلسطین را به بند کشیده و زمین آنها را غصب کرده است لذا همه مسلمانان باید با همبستگی بین المللی این غده سرطانی را بیرون کنیم.

 

امام جمعه کرمانشاه گفت: ششم تیر ماه سالروز سوء قصد به مقام معظم رهبری در سال ۶۰ است که خداوند برای این موقعیت دنیا ایشان را حفظ کرد و ۷ تیر سالروز شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی و یارانش و آغاز هفته قوه قضاییه و ۸ تیر سالروز بمباران سردشت است.

 

وی در ادامه به فراز هایی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و مرزبانان اشاره و بیان داشت: همانطور که رهبر انقلاب فرمود شهدا حق حیات برای کشور دارند و اگر ما با امنیت کامل امروز در نماز جمعه و راهپیمایی ها شرکت می کنیم مدیون شهدا هستیم.

 

آیت الله علما خاطر نشان کرد: در این راستا همه مردم و مسئولین باید خود را زیر بار منت شهدا و خانواده های آنها بدانند و مبادا یک وقت خانواده های شهدا کاری داشته باشند و آنها را سرگردان کنند.

 

وی افزود: امام خمینی(ره) می فرمود شهدا را ولی نعمت ما و مقام معظم رهبری می فرماید شهدا و خانواده های آنها حق حیات بر گردن ما دارند لذا باید نهایت احترام را به آنها بگذاریم.

 

آیت الله علما به دیگر سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان بارها فرمودند آمریکا در صدد تغییر نظام اسلام است و هیچ وقت هیچ غلطی نکردند، ملت ایران سیلی نمی خورد بلکه سیلی می زند.

 

وی تصریح کرد: پس از این سخن کوبنده رهبر معظم انقلاب، نیروهای سپاه پاسداران موشک ها را به مقرهای داعش فرستاد و هدف اینکار درسی بود برای دشمنان اسلام تا بدانند با چه کسانی روبه رو هستند.

 

آیت الله علما به اقرار دشمنان در ابتکاری بودن این کار سپاه اشاره کرد و بیان داشت: دشمن بداند بسیج، سپاه، مرزبانی، نیروی انتظامی و ملت ایران در حفاظت از انقلاب همیشه آماده و جان برکف هستند.

 

وی ضمن تشکر از نیروهای سپاه پاسداران، به این سخن امام (ره)که "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" اشاره و بیان داشت: امام (ره) صبر و استقامت خانواده شهدا را یک ارزش مطرح کرد و ما هم با صبر و استقامت آنها زنده هستیم.

ارسال نظرات