خبرهای داغ:

برگزاری جلسه طرح هجرت در کنگاور

جلسه هماهنگی طرح هجرت ۳ با هدف بکارگیری دانش آموزان جهت ساماندهی و نوسازی مدارس در فصل تابستان در فرمانداری کنگاور برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۷۸۷۱۹
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
به گزارش خبرنگارخبر گزاری بسیج از کنگاور، جلسه هماهنگی طرح هجرت در محل فرمانداری کنگاور با حضور خیر الله خزایی معاون فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، سرپرست آموزش و پرورش برگزار شد.

 
 
 سرهنگ علی حیدرنژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور اجرای طرح های هجرت را زمینه ایجاد حس استقلال و خودباوری در دانش آموزان دانست و گفت: دو موضوع در این طرح ها قابل ستایش است، یکی آموزش و کارآیی دانش آموزان و استفاده بهینه از اوقات فراغت و دیگری زیبا سازی و نوسازی مدارس است که حقیقتا لازم و ضروری است.

 
 
وی تصریح کرد: دانش آموزی که ممکن است دوران فراغت از تححصیل خود را به بطالت و بیکاری بگذارند، با حضور در طرح های هجرت علاوه بر یادگیری فنون مختلف میتواندکمک هزینه ای هم  برای سال تحصیلی جدیدخود دریافت کند.
 
 
 
 
وی در ادامه گفت: طرح هجرت، 11 تیرماه سال جاری شروع و طی سه دوره ده روزه و با شرکت 190 دانش آموز در حوزه های عمرانی و دامپزشکی ادامه می یابد.

 
 
 
حیدر نژاد تصریح کرد: آموزش های کمک های اولیه، کلاس های فرهنگی و اردوهای تفریحی از دیگر برنامه هایی است که برای دانش آموزان شرکت کننده در این طرح در نظر گرفته شده است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات